لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28020

از {{model.count}}

intex 28020 pool cover and solar

تعداد
نوع
860,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مناسب برای استخر پرتابل و اتوماتیک قطر 244 سانتی متر، از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کاور استخر ایزی ست تمام قسمت رویه بخصوص قسمت های بادشو را پوشش داده و علاوه بر جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی، باعث کاهش تبخیر آب خواهد شد.

روکش استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مناسب برای قطر 244 سانتی متر، یکی از مهمترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته محسوب شده که مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب خواهد شد. این کاور استخر ایزی ست اینتکس قابل استفاده برای استخر هم سایز خود در سایر برند ها مانند بست وی نیز بوده و به گونه ای طراحی شده که لبه های باد شونده را نیز پوشش می دهد.

این کاور استخر پیش ساخته پرتابل از جنس پلاستیک PVC ضخیم تولید شده و در برابر نور و گرمای آفتاب بسیار مقاوم خواهد بود از همین رو در کاهش تبخیر آب استخر مورد نظر نیز تاثیر گذاری بسزایی خواهد داشت. این محصول در یک پکیج 1.6 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید روکش استخر پیش ساخته ایزی ست 2 متری کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی ثبت سفارش نمایید.

وزن
۱.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود زباله
حفظ دمای آب تا ۴ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...