تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ USB مدل 64179

از {{model.count}}

intex 64179 two person dura beam air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ USB مدل 64179، از جدید ترین تشک بادی با ارتفاع بالا تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در منزل، محل کار و همچینن در سفر های کمپینگ، آفرودی و طبیعت گردی عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختاری مشابه با انواع تخت خواب بادی اینتکس داشته و از تکنولوژی دیواره های الیافی در داخل بدنه بهره می برد.

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ USB مدل 64179، یکی از راحت ترین و بلند ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که می تواند فضای راحت و مورد نیاز را برای خواب و استراحت های طولانی مدت دو نفر در سنین مختلف از جمله بزرگسالان فراهم کند. تشک بادی ارتفاع 30 سانت اینتکس در واقع یک نوع تخت خواب بادی نیز محسوب شده و از طرفی دارای خصوصیت هایی همچون ساختار فایبرتک در داخل بدنه می باشد. این نوع تکنولوژی استفاده شده در فضای داخلی تشک باعث شده تا استحکام آن را افزایش داده و خاصیت طبی بودن به این محصول ببخشد. همچنین قسمت رویه دارای طراحی مواج بوده تا اعضای بدن را در زمان دراز کشیدن به خوبی پوشش دهد.

جنس بدنه مورد استفاده شده در این تشک بادی 2 نفره اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده تنها از روکش پارچه ای جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا فضایی نرم و راحت و مقاوم در برابر تعریق بالا ایجاد کند. این نوع متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و از طرفی به سادگی قابل شستشو و تمیز شدن به صورت دستی می باشد. تنها باید از برخورد اشیای تیز به بدنه و جامپ کردن روی تشک خودداری کنید تا سلامت لازم را در مدت زمان طولانی داشته باشد. لازم به ذکر است روی دیواره بدنه اصلی یک دریچه هوای دابل لاک تعبیه شده که قابل باد شدن توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی می باشد.

گفتنی است همراه این تشک بادی مسافرتی و قابل حمل یک پمپ باد USB قرار داده شده که با برق 5 ولت کار می کند. این پمپ باد با برق پاور بانک و دستگاه های مشابه این وسیله ذخیره کننده برق کار کرده و علاوه بر عمل پمپاژ هوا از یک دریچه مخصوص امکان مکش باد یا همان وکیوم کردن را از دریچه هوای دیگر روی بدنه پمپ انجام می دهد در نتیجه نیازی به تهیه و خرید پمپ باد مجزا نخواهد بود. برای خرید تشک بادی ارتفاع بلند اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه مستر اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
USB
وزن
4.9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
پمپ باد دو کاره یو اس بی (مکش و پمپاژ)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...