تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین پاسات

از {{model.count}}

Volkswagen Passat car air mattress

تعداد
نوع
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین مناسب برای خودرو پاسات فولکس واگن، از سری تشک بادی خودرو سدان محسوب شده که نه تنها برای پاسات بلکه برای خودرو های مشابه آن نیز استفاده می شود. وظیفه این محصول بادی پر طرفدار، یکسان سازی سطح صندلی عقب خودرو شما بوده تا محلی برای استراحت و خواب بخصوص در سفر های طولانی مدت در مسیر فراهم سازد. این تشک ماشین دارای رنگبندی مختلفی بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی عقب ماشین پاسات، از سری تشک ماشین بادی با طراحی دو تکه بوده که امروزه به یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین لوازم بادی در زمینه استراحت و خواب در داخل خودرو شخصی شناخته می شود. همانطور که در تصاویر این کالا نیز مشخص بوده ساختار بدنه به صورت دو تکه می باشد. قسمت پایین تشک که برای پر کردن فضای خالی قرار گیری پا بوده و سطح رویه تشک جهت ایجاد فضای بزرگ برای نشستن و دراز کشیدن خواهد بود. هر کدام از قسمت های اصلی تشک توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. این کار را می توانید با کمک گرفتن از پمپ باد فندکی همراه این محصول انجام دهید. پمپ بادی که تنها با برق فندکی خودرو کار کرده و علاوه بر عمل پمپاژ هوا می تواند اقدام به تخلیه باد یا همان وکیوم کردن کند.

تشک بادی صندلی عقب پاسات رویه ای از پارچه جیر داشته در حالی که بقیه قسمت های بدنه اصلی از روکش وینیل با ساختار دو لایه برخوردار می باشند که هم در برابر برخورد آب مقاوم بوده و هم به سادگی قابل تمیز شدن خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالا می تواند در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی جا به جا شود. نوع جنس بدنه به دلیل قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن آنها راحت کند. در کنار پمپ باد و ساک حمل، دو عدد بالش بادی مجزا و یک چسب تعمیرات نیز به عنوان کاربردی ترین لوازم جانبی قرار داده شده است. برای خرید تشک بادی ماشین پاسات می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...