شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32182

از {{model.count}}

bestway 32182 inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32182 از لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت بست وی می باشد که تولید شده از وینیل بوده و برای کودکان 1 تا 3 سال طراحی و تولید شده است. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

بازوبند بادی شنا بست وی مدل 32182 یکی دیگر از سری محصولات بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی کمپانی bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. بازوبند شنا کودک طرح پری دریایی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل طرح بسیار زیبا و همینطور کیفیت بدنه عالی ای که دارد، توانسته است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این بازوبند شنا ارزان به رنگ سرمه ای بوده و حاشیه هایی به رنگ صورتی دارد. یک بست چسبی بر روی این بازوبند قرار داده شده است که برای ایمنی بیشتر بازوبند را به دست کودک فیکس می کند.

این محصول همچون دیگر محصولات بادی از PVC تولید شده است. این متریال که با نام وینیل نیز شناخته می شود، از جمله متریال هایی بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و دوام بسیار خوبی می باشد. به وسیله این محصول کودکان می توانند درون استخر و یا هر مکان آبی دیگری به شنا و تفریحات آبی در کنار خانواده خود بپردازند. همچنین این محصول یک وسیله عالی برای یادگیری شنای کودکان می باشد. شما می توانید این بازوبند شنا 1 تا 3 سال بست وی را با قیمت مناسب از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

تحمل وزن
۲۵ کیلوگرم
وزن
۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...