شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی شنا 12-5 سال بست وی مدل 32102

از {{model.count}}

bestway 32102 inflatable kiddie armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی شنا کودک بست وی تولید شده در دو طرح مختلف، از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی محسوب شده که برای کودکان 5 الی 12 سال توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج به صورت جفت تولید شده و بهترین گزینه برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها خواهد بود.

بازوبند بادی شنا کودک بست وی تولید شده در دو طرح مختلف و بسیار جذاب، از جدید ترین بازوبند شنا کودک برای سنین 5 الی 12 سال بوده که در یک پکیج به صورت جفت توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که هر یک از بازوبند ها توسط دو دریچه هوا باد می شود تا ایمنی لازم را روی آب برای فرزندان شما داشته باشد در نتیجه در صورت آسیب دیدن قسمت از بدنه بازوبند، قسمت دیگر دارای باد در فضای داخلی خود بوده تا مانع از غرق شدن کودکان شود. این محصول دارای ابعاد 30 در 15 سانتی متر برای هر بازوبند بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 60 گرمی عرضه می شود. برای خرید بازوبند بادی شنا کودک بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۳۰ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
تحمل وزن
تا ۱۲ سال
وزن
۶۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...