سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه شمعی

از {{model.count}}

hamsafar-HS-15-candle-fabric-travel-sunshade

تعداد
نوع
1,130,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه شمعی، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین سایه بان سفری تولید شده توسط شرکت ایرانی همسفر بوده که از ساختار راه اندازی چتری بهره مند می باشد. این محصول هم به عنوان وسیله ای جهت ایجاد سایه و هم برای جلوگیری از نفوذ بارش سطحی باران مورد استفاده قرار می گیرد.

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه شمعی، یکی از مقرون به صرفه ترین و پر فروش ترین سایه بان کمپینگ و سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای رنگبندی مختلفی می باشد. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده از ساختار راه اندازی چتری برخوردار است. در این روش راه اندازی قسمت سایه بان توسط مسوار و فریم های تاشو راه اندازی شده و جمع می شود. از طرفی پایه اصلی نیز امکان جدا شدن از خود سایه بان را داشته و ارتفاع آن بین 110 الی 200 سانتی متر قابل تنظیم خواهد بود.

قطر سایه بان شمعی همسفر برابر با 2 متر بوده که پوشش مناسبی را برای جلوگیری از تابش نور آفتاب و یا بارش باران فراهم می سازد. این محصول از پارچه پشت نقره سبک برای قسمت سایه بان خود بهره برده که می تواند در برابر بارش های سطحی باران مقاومت مناسبی را داشته باشید. استفاده از آلیاژ فلز گالوانیزه ضد زنگ برای مسوار ها، فریم ها و پایه اصلی موجب شده تا استحکام لازم را در حالت نصب شده ایجاد کند. در واقع پایه اصلی قرار گیری روی زمین تحمل وزن 75 کیلوگرمی داشته از همین رو در برابر وزش باد مقاوم خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این سایه بان چتری همسفر می توان به قابلیت جدا شدن پایه ها از سایه بان برای جایگیری کمتر در حالت جمع شده، داشتن ساک حمل مخصوص، وزن 5 کیلوگرمی و داشتن اهرم مخصوص اتصال به قسمت میانی انواع میز و میز صندلی 4 نفره چمدانی اشاره کرد. البته میز هایی که در قسمت میانی آنها حفره اتصال پایه سایه بان چتری وجود داشته می تواند میزبان این مدل از سایه بان سفری باشد. برای خرید سایه بان مسافرتی چتری شمعی همسفر می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

ساختار کلی
چتری
قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
ابعاد جمع شده
12.5 × 110 سانتی متر
جنس سایه بان
پارچه پشت نقره ضد آب
جنس فریم
فلز گالوانیزه ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت جدا شدن پایه ها
امکان تنظیم ارتفاع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب
قابلیت استفاده برای میز صندلی تاشو
دارای اهرم مخصوص اتصال به میز
تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه قرار گیری روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...