تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67690

از {{model.count}}

bestway 67690 two person air bed

تعداد
نوع
9,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67690 مناسب برای استفاده در منازل، محل کار و مسافرت،این تخت بادی دارای ظرفیتی برابر با 2 نفره به همراه پمپ باد برقی سرخود ، ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67690 می توانید از نمایندگی اینتکس به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67690 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در تولیدات خود انواع محصولات خواب و استراحت را نظیر، تخت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، مبل بادی و بالش بادی را تولید کرده است که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد. تخت خواب بادی بست وی مدل 67690 دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 61 سانتی متر دارد که می توان به این تخت بادی لقب بلندترین تخت بادی را داد، تخت خواب بادی هر چقدر دارای ارتفاع بیشتری از سطح زمین باشد خوابی راحتتر را برای شما به ارمغان می آورد. وزن کلی این تخت خواب برابر با 9 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

از مزایا تخت بادی می توان به قابلیت جا به جایی و استفاده در فضا های مختلف کرد، از تخت بادی می توانید در مسافرت، کمپینگ، محل کار، منزل به عنوان تخت خواب و تخت خواب میمهان استفاده کرد و در صورت عدم نیاز به راحتی می توانید آن را جمع آوری کنید. با توجه به ابعاد ذکر شده مناسب برای استراحت دو نفر می باشد و تحمل وزنی برابر با 273 کیلوگرم دارد. برای باد کردن تخت بادی دو نفره بست وی یک عدد پمپ باد برقی بر روی آن تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آن برای باد کردن و یا خالی کردن باد تخت بادی استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

شایان ذکر است که بر روی قسمت بالایی محصول یک عدد بالش بادی سرخود قرار گرفته شده است که با باد کردن کل تخت این قسمت نیز بادمی شود. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به دلیل مواجی شکل بودن کاملا ضد تعریق می باشد و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67690 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی دوکاره
ساک حمل
برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...