تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64112

از {{model.count}}

intex 64112 one person air bed

تعداد
نوع
3,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس با ارتفاع کوتاه یکی از سبک ترین تخت خواب بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که همچون سایر مدل های مشابه دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. این تخت بادی تک نفره اینتکس با ویژگی هایی همچون داشتن پمپ باد یو اس بی سرخود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره اینتکس با پمپ باد جدید یکی از کوتاه ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که نسبت به مدل های دیگر دارای ارتفاع کوتاه ترین می باشد. تخت بادی الیاف دار اینتکس همانطور که از نام محصول پیداست از ساختار فایبرتک در داخل بدنه برخوردار بوده به همین دلیل استحکام بدنه بالایی را به همراه داشته است. این نوع ساختار در نظر گرفته شده در جلوگیری از سطح رویه تخت نیز موثر خواهد بود. سطح رویه نیز با طراحی مواج خود باعث شده تا با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد به خوبی جلوگیری کند. از ویژگی های دیگر در این محصول می توان به تعبیه کردن یک پمپ باد برقی روی دیواره افقی اشاره کرد. این پمپ باد دارای یک رابط یو اس بی بوده که امکان روشن کردن آن با برق 5 ولتی همچون پاور بانک فراهم خواهد بود.

تخت بادی مسافرتی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه جیر بوده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. برای سایر قسمت های بدنه نیز از روکش وینیل استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این بدنه با وجود ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز داشته از همین رو در حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین گزینه مناسبی برای استفاده در سفر های کمپ محسوب می شود. ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی فایبرتک برابر با (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده و با توجه به متریال مقاوم آن تحمل وزنی معادل 136 کیلوگرم خواهد داشت بنابراین استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز پاسخگو خواهد بود. برای خرید تشک بادی تک نفره ارتفاع کوتاه اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

تخت بادی 1 نفره اینتکس مدل 64112 یکی از محصولات با کیفیت برند intex می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت و بعنوان جایگزین مناسب برای تخت خواب های مرسوم همانند تشک خوشخواب می باشد. قابلیت حمل و جابجایی ساده، راه اندازی سریع، وزن کم و کیفیت بالای بدنه را می توان از مزیت های این تخت خواب بادی برشمرد.

تخت بادی مسافرتی با پمپ USB

  • طراحی و ساخت بدنه

بدنه تخت بادی تک نفره اینتکس از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و بخش کف این محصول از پی وی سی چرمی تهیه شده است و قابلیت ضدآب بودن را داراست. به همین منظور می توان بدون نگرانی از این محصول در هر مکانی استفاده نمایید. از این رو این تخت بادی را با عنوان تخت خواب بادی برای چادر مسافرتی نیز یاد می شود که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد که البته برای این منظور نیاز به برق مستقیم برای باد نمودن محصول و استفاده از پمپ برقی خواهید داشت. البته در صورت وجود پمپ باد دستی نیز می توانید این محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید.


  • ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد تخت بادی یک نفره اینتکس برابر با طول 191 سانتی متر، عرض 99 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد که می تواند ابعاد مناسبی برای استفاده یک نفر باشد. این ابعاد استاندارد فضای جمع شده و بسته بندی این محصول را نیز کاهش داده است و می توانید به سادگی تخت خواب را جابجا نموده و در هر مکانی استفاده نمایید. تحمل وزن تخت خواب یکی از نکات مهم در افزایش طول عمر تخت بادی بوده و با رعایت این نکته می توانید مدت زمان طولانی تری از محصول موردنظر استفاده نمایید. تحمل وزن این تخت بادی یک نفره اینتکس 136 کیلوگرم بوده و می تواند گزینه مناسبی برای اکثریت استفاده کنندگان باشد.

آیا پمپ باد این محصول قابلیت کار با پاوربانک را دارد؟

بله. توانایی این پمپ باد برقی در کار کردن با منابع انرژی برقی مختلف همچون فندکی خودرو و یا پاوربانک ها باعث شده تا این تخت خواب بادی را به یک تخت دو کاره برای استفاده در منزل و بخصوص مسافرت ها تبدیل کند.

  • جمع بندی

تخت بادی تک نفره اینتکس با وزن ۴.۱ کیلوگرم می تواند یک محصول ایده آل برای استفاده های متنوع از جمله استفاده بعنوان تخت خواب استراحت های دائمی و یا استفاده در سفر باشد. همراه داشتن پمپ باد برقی توکار برای باد و یا خالی نمودن باد محصول را می توان از مزیت های مهم این تخت بادی عنوان کرد. رویه مواج ضدتعریق و کف ضد آب نیز از نقاط مثبت این محصول بشمار می رود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول یا دریافت راهنمایی برای خرید تخت خواب بادی می توانید با مشاورین مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی تماس برقرار نمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه
دارای پمپ باد برقی یو اس بی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...