شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی دخترانه کودک بست وی مدل 91043

از {{model.count}}

bestway 91043 kiddie inflatable swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی دخترانه کودک بست وی، از جدید ترین طرح و مدل تولید شده برای استفاده سنین 3 الی 6 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این شناور بادی بچگانه برای تفریحات آبی در استخر ها مناسب بوده و به راحتی در کوتاه ترین زمان راه اندازی می شود.

حلقه شنا بادی دخترانه کودک تولید شده توسط شرکت بست وی از جدید ترین لوازم شنا برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام محسوب می شود. این حلقه شنا کودک مناسب استفاده سنین 3 الی 6 سال بوده و دارای قطر 56 سانتی متری در حالت باد شده خواهد بود. این شناور حلقه ای بچگانه تولید شده از متریال PVC وینیل بوده که متریالی نرم و مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب محسوب می شود. محصولی که دارای یک دریچه باد دابل لاک بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود. این حلقه بادی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 100 گرمی عرضه می شود. برای خرید حلقه شنا بادی دخترانه بست وی کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا از طریق وبسایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۵۶ سانتی متر
وزن
۱۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...