شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا طرح حیوانات بست وی مدل 36128

از {{model.count}}

bestway 36128 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا کودک بست وی با طرح حیوانات، تولید شده در سه طرح مختلف، یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین لوازم شنا بادشو بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال قابل استفاده بوده و دارای متریال با کیفیت و با دوامی باشد.

حلقه بادی کودک بست وی با سه طرح مختلف از حیوانات یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای سنین بین 3 الی 6 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. این محصول در حالت باد شده ابعاد 84 در 76 سانتی متر داشته و می تواند تا 20 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد بنابراین بهترین گزینه برای پسر و دختران زیر 6 سال خواهد بود. حلقه شنا استخری کودک از متریال PVC وینیل تولید شده که متریالی پلاستیکی اما نرم و با دوام می باشد که در نهایت توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. این محصول وزن بسته بندی 200 گرمی داشته و توسط یک ساک و کوله پشتی کوچک نیز به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید حلقه بادی شنا کودک بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۸۴ سانتی متر
عرض
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰ کیلوگرم
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...