شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59230

از {{model.count}}

intex 59230 inflatable swim ring

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
104,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59230 یک حلقه شنا جذاب که مناسب برای کودکان و نوجوانان برای استفاده در استخر و دریا می باشد. این محصول جزو حلقه بادی شنا ارزان اینتکس محسوب می شود که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد، قطر آن نیز برابر با 51 سانتی متر می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی ایتنکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59230 از سری حلقه شنا بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، حلقه بادی شنا یک محصول جذاب و مهیج برای کودکان ونوجوانان می باشد که در هنگام شنا کردن در استخر و دریا از آن استفاده می کنند. شرکت های تولید کننده انواع محصولات بادی با در نظر گرفتن اینکه محبوبیت محصولات بادی در بین عموم مردم در حال افزایش است بر روی ساخت محصولات با طراحی های خاص و جذاب تمرکز کردند که اینتکس هم توانست این  موضوع را به خوبی رعایت کند.در طراحی این محصول از میوه های خوش رنگ استفاده شده است که حس خوبی را به کودک شما القا میکند. 

ابعاد این حلقه شنا بادی نیز برابر با 51 سانتی متر می باشد که مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد. این حلقه شنا کودک از پی وی سی ساخت شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد.از این محصول بیشتر در استخر و دریا مورد استفاده قرار میگیرد. برای باد کردن و استفاده از آن می توانید از پمپ باد سوزنی و یا پمپ باد دستی سایز کوچک استفاده کنید. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا ونازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
51 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
65 کیلوگرم
وزن
150 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...