شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ شنا بست وی مدل 36084

از {{model.count}}

bestway 36084 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ شنا بست وی مدل 36084 یکی از سری محصولات شنا و تفریحات آبی bestway می باشد که در سال 2022 توست bestway تولید شده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و قطر آن نیز 91 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق این محصول را مشاهده کنید.

تیوپ شنا بست وی مدل 36084 از سری حلقه شنا بادی های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این محصول از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و به دلیل طراحی بسیار زیبا و رنگ بندی جذابی که دارد توانسته است تا به یکی از محبوب ترین تیوپ شنا های این شرکت تبدیل شود. از این محصول می توان برای تفریحات آبی در استخر، دریا و سایر مکان های آبی استفاده نمود. تیوپ شنا ارزان بست وی در دو طرح طراحی و تولید شده است. قالب رنگ یکی از آن ها آبی بوده و دیگری به رنگ بنفش می باشد.

جنس بدنه این محصول همانند سایر محصولات بادی بست وی و اینتکس از وینیل تولید شده است. این نوع از متریال در واقع مناسب ترین گزینه برای تولید این دسته از محصولات به شمار می رود. چرا که ضد حساسیت بوده و از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. راه اندازی این محصول بهتر است که به وسیله پمپ باد انجام شود. قطر حلقه شنا بادی 91 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 320 گرم می باشد و می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل بنماید. این محصول مناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان می باشد. شما می توانید برای خرید تیوپ شنا و همینطور اطلاع از قیمت حلقه شنا، به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
91 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
320 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...