شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36231

از {{model.count}}

bestway 36231 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین شناور بادی برای تفریحات تابستانی محسوب شده که قابل استفاده در آب استخر ها برای سنین بالای 10 سال می باشد. این کالا با توجه به ابعاد و تحمل وزن خود قابل استفاده برای بزرگسالان نیز بوده و در دو طرح توت فرنگی و لیمو توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

حلقه شنا بادی بست وی تولید شده در طرح توت فرنگی، یکی از جدید ترین شناور بادی حلقه ای و گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این حلقه بادی شنا دارای قطر 106 سانتی متری در حالت باد شده بوده و تا مقدار 80 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو برای استفاده سنین بالای 10 الی 12 سال و همچنین سنین بزرگسال مناسب می باشد.

این کالا دارای یک دریچه هوا بوده که توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC دو لایه و با دوام می باشد به همین دلیل در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. حلقه شنا بادی بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 570 گرمی عرضه می شود. برای خرید حلقه شنا بادی طرح دار بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۰۶ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۵۷۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...