شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست اسنورکل و فین بست وی مدل 25020

از {{model.count}}

bestway 25020 snorkel swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست اسنورکل و فین بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا و غواصی برای سنین جوانان و بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل یک جفت فین، یک اسنورکل و یک عینک با شیشه ضد UV بوده که برای سنین مختلف و سایز پا بین 41 الی 46 قابل استفاده می باشد.

ست اسنورکل و فین بست وی یکی از پر کاربرد ترین لوازم شنا و تفریحات آبی محسوب شده که در غالب یک مجموعه سه عددی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل یک اسنورکل برای تنفس داخل آب، یک عینک برای محافظت از چشم ها و یک جفت فین برای شنا کردن با سرعت بیشتر داخل آب می باشد. با توجه به استاندارد های در نظر گرفته شده برای این ست شنا و غواصی، می توانید در آب های آزاد به شرط آرام بودن شرایط جوی استفاده نمایید. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال عینک به اسنورکل، داشتن لایه محافظ UV برای شیشه عینک، قابلیت تنظیم بند عینک و ارگونومی ساخت اسنورکل متناسب با صورت جهت جلوگیری از نفوذ آب اشاره کرد.

فین این ست برای سایز پا بین 41 الی 46 مناسب بوده از همین رو برای سنین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با توجه به امکان تنظیم بند تعبیه شده روی فین قابل استفاده خواهد بود. استفاده از پلاستیک سیلیکونی با کیفیت و عدم استفاده از مواد غیر لاتکس باعث شده تا علاوه بر طول عمر بالا از اذیت شدن پا و صورت نیز جلوگیری کند. این کالا دارای یک ساک حمل بوده و در مجموع وزن بسته بندی 1.2 کیلوگرمی خواهد داشت. برای خرید ست اسنورکل و فین بست وی به همراه عینک شنا کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

سایز فین
۴۱ الی ۴۶
وزن
۱.۲ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت اتصتال عینک به اسنورکل
عینک دارای لایه محافظ UV
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...