شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 36112

از {{model.count}}

bestway 36112 kiddie inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 36112 محصولی جذاب از سری محصولات بادی bestway می باشد که به تازگی در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول در سه طرح مختلف تولید شده و هر کدام از آن ها دارای شکل ظاهری جذابی می باشند. در ادامه می توانید مشخصات بیشتر این محصول را مشاهده بنمایید.

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 36112 از سری جذاب ترین و دوست داشتنی ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه گردیده است. این تیوپ شنا در سه طرح مختلف طراحی شده است که هر کدام از آن ها از طراحی بسیار جذاب و منحصر به فردی برخوردار بوده و می تواند برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به وسیله این محصول کودکان می توانند درون استخر به تفریحلات پر نشاطی در کنار دوستان و خانواده خود بپردازند.

طرح های این حلقه بادی عبارت می باشد از گورخر، میمون و پرنده. هر کدام از ان ها از رنگ بندی بسیار جذابی برخوردار می باشند. جنس بدنه این تیوپ بادی شنا همچون دیگر محصولات این شرکت از وینیل تولید شده است. این متریال دارای دوام بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب و همینطور تابش مستقیم خورشید می باشد که این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند سالیان سال از این محصول استفاده کنید. این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال تولید شده است. وزن بسته بندی آن 130 گرم بوده و از ابعاد بسته بندی بسیار کم حجمی برخوردار می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید..

طول
۳۸ سانتی متر
رده سنی
۳ تا ۶ سال
وزن
۱۳۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...