شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

فین غواصی سایز 41-37 بست وی مدل 27029

از {{model.count}}

bestway 27029 swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فین غواصی بزرگسال بست وی یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین فین شنا برای سایز پا 37 الی 41 بوده که در دو رنگبندی آبی و مشکی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا به همراه تسمه قابل تنظیم روی پا بوده و به هیچ عنوان حالت خشک یا پوسیده در طولانی مدت به خود نخواهد گرفت.

فین غواصی بست وی سایز 37 الی 41 یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین لوازم شنا و غواصی در آب های آرام محسوب شده که جهت استفاده سنین بزرگسال تولید گشته است. این محصول دارای دو رنگ آبی و مشکی بوده که مدل مشکی رنگ با کد محصول مجزا عرضه می شود. این محصول ساخته شده از متریال پلاستیک نرم و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب، نور آفتاب و همچنین در برابر پوسیدگی بوده و به دلیل انعطاف بالای خود فشاری به پا وارد نمی کند. ابعاد هر فین بست وی برابر با 47 در 22 سانتی متر بوده و با توجه به داشتن تسمه قابل رگلاج در قسمت پاشنه می توانید برای 4 نوع سایز پا استفاده نمایید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید فین غواصی بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

سایز
۳۷ الی ۴۱
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
پلاستیک
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
تسمه قابل رگلاج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...