استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57111

از {{model.count}}

intex 57111 inflatable kids pool

تعداد
نوع
825,000
715,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح ماهی یک استخر بادی بچه گانه بوده که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این استخر بادی کودک وسیله ای مناسب برای تفریحات آبی کودکان در فصول گرم می باشد و آن ها می توانند به وسیله این محصول اوقات خوشی را سپری کنند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57111 از سری استخر بادی های کودک می باشد توسط شرکت اینتکس در سال 2019 تولید و در تمامی بازار های محصولات بادی و اسباب بازی کودک در سراسر جهان عرضه شد. این محصول دارای بدنه ای به طرح ماهی بوده و رنگ آن نیز به رنگ نارنجی می باشد که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار است. فرم کلی این استخر بادی بچه گانه به صرت دایره ای بوده و در قسمت کف آن یک نشیمنگاه بادی نیز تعبیه شده است. این محصول همانند سایر محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل بوده که از مقاومت بالایی در برابر انواع دمای آب و تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد.

ضخامت لایه های این محصول نیز به گونه ای بوده که از تغییر حالت و یا تغییر رنگ دادن در مقابل افتاب جلوگیری می کند. ابعاد این استخر بادی کودک اینتکس تشکیل شده از طول: 140 سانتی متر، عرض: 124 سانتی متر و ارتفاع: 34 سانتی متر می باشد که این ارتفاع مناسب برای کودکان 1 سال به بالا بوده و هیچگونه خطری آن ها را در هنگام آبتنی تهدید نخواهد کرد. ظرفیت آب این محصول 36 لیتر بوده که با وجود دریچه تخلیه آبی که در قسمت کف این استخر کودک قرار داده شده است می توان به آسانی آب درون استخر را تخلیه نمود.

وزنی که این استخر بادی بچگانه دارا می باشد چیزی نزدیک به 1.5 کیلوگرم بوده که جزو استخر های سبک محسوب شده و می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا نمود. یکی از مزیت هایی که این محصول دارا می باشد این است که در حالت بدون باد و به صورت بسته بندی از ابعاد بسیار مناسبی برخوردار بوده که می توان در هنگام نیاز آن را با خود به مکان هایی دیگر برد. شما می توانید برای خرید این استخر بادی کودک و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس، اولین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57111 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنای اینتکس می باشد، این برند یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم بادی است که محصولات بسیار متنوعی را در این زمینه تولید میکند. استخر بادی یک وسیله تفریحی برای کودکان است که با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح یک شاد و مهیج را برای کودکتان در فصل تابستان و گرما مهیا کنید. در این قسمت قصد داریم تا یکی از پر فروش ترین استخر بادی های تولید شده توسط این برند را برای شما به صورت کامل شرح دهیم تا در هنگام خرید استخر بادی بتوانید با اطلاعات کامل و دقیق نسبت به خریداری آن اقدام کنید. 


طراحی و ساختار کلی استخر بادی کودک اینتکس مدل 57111

همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد و در چند سال اخیر استخر بادی به عنوان یک محصول پر طرفدار برای کودکان و بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد و به همین خاطر شرکت های تولیدکننده استخر بادی طراحی های خاص و ویژه ای را روانه بازار کرده اند تا بتوانند نظر هر فردی را نسبت به این محصول جلب کنند و سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خودکنند. این استخر دارای طراحی بسیار خاص و ویژه ای است و برگرفته شده از ماهی است که زیبایی این استخر را دو چندان کرده است. در ساخت این استخر بادی از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. بر روی بدنه استخر بادی کودک تمامی اجزای ماهی قرار گرفته شده است که می توانیم دم ماهی، نوک ماهی و همچنین بال های آن را مشاهده کنیم که جذابیت این محصول را دو چندان کرده است.

استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57111

ابعاد و ظرفیت استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57111

یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید استخر بادی ابعاد آن می باشد، در هنگام خرید استخر بادی باید در نظر داشته باشید که نسبت به ابعاد مورد نظر خودتان استخر بادی تهیه کنید. گفتنی است که این استخر بادی دارای ابعادی برابر با 140 سانتی متر به طول، 124 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 34 سانتی متر که ابعاد مناسبی برای استخر بادی کودک می باشد. شایان ذکر است که استخر بادی ها نسبت به اندازشان دسته بندی می شوند. استخر بادی با ابعاد بزرگ و ارتفاع بالای 46 سانتی متر نیز مناسب برای استفاده بزرگسالان و جوانان است. استخر بادی طرح ماهی اینتکس با کد 57111 مناسب برای استفاده کودکان می باشد. ظرفیت آب این استخر بادی نیز برابر با 36 لیتر می باشد که به راحتی می توانید استخر را پر و یا آب آن را تخلیه کنید. 


جنس بدنه و متریال استخر بادی کودکانه اینتکس طرح ماهی

اینتکس در ساخت استخر بادی کودک بهترین متریال را استفاده می کند که در این استخر بادی از پی وی سی با روکش وینیل استفاده کرده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین تابش نور خورشید می باشد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید از این استخر بادی در فضای باز نیز استفاده کنید. با توجه به ابعاد ذکر شده و جنس متریال این استخر بادی کودکانه اینتکس می توانید از آن در حیاط، منزل، پشت بام، بالکن و داخل حمام نیز استفاده کنید. پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو میباشد و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را نیز به شما میدهد.


باد کردن استخر بادی intex 57111

برای باد کردن استخر بادی و استفاده کردن از آن نیازمند پمپ باد هستید که این پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که انواع آنها را میتوانید در فروشگاه مستر اینتکس که نمایندگی محصولات اینتکس در ایران هستند مشاهده کنید و یا خریداری کنید. بهترین پمپ باد مناسب برای این استخر بادی پمپ باد دستی و یا پدالی است که به راحتی استخر بادی شما را باد میکند. البته در صورت خرید پمپ باد پدالی یا پمپ باد برقی می توانید استخر بادی خود را نیز خالی کرده و آن را جمع آوری کنید. 


خرید استخر بادی اینتکس مدل 57111

برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 57111 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. گفتنی است که مستر اینتکس به تازگی مرکز تعمیرات محصولات بادی را در فروشگاه خود راه اندازی کرده است و این محصولات آسیب دیده را به صورت کامل تعمیر میکند. 

طول
140 سانتی متر
عرض
124 سانتی متر
ارتفاع
34 سانتی متر
ظرفیت آب
36 لیتر
وزن بسته بندی
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...