شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بست وی طرح ماهی مدل 36111

از {{model.count}}

bestway 36111 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بست وی طرح ماهی مدل 36111 یک تیوپ شنا برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد که از تحمل وزن بسیار خوبی برخوردار بوده و از سری تولیدات شرکت bestway در سال 2022 می باشد. این محصول تولید شده از وینیل است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بست وی طرح ماهی مدل 36111 یکی از سری محصولات تولید شده در سال 2022 توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. این محصول برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده و می تواند یک وسیله تفریحی نشاط آور برای آن ها به شمار رود. این تیوپ شنا قابل استفاده در استخر و دیگر مکان های آبی بوده که کودکان و نوجوانان می توانند به وسیله آن اوقات فراغت نشاط آوری را سپری بنمایند. همانطور که از تصاویر این محصول پیداست، این حلقه به شکل یک ماهی طراحی شده است که از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بدنه آن دارای ترکیبی از رنگ های زرد، نارنجی و بنفش بوده و در مرکز این ماهی محل قرار گیری کودک تعبیه شده است.

این تیوپ شنا ارزان برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی گردیده است. جنس بدنه آن نیز از وینیل بوده و مقاومت بسیار خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارا می باشد. ابعاد این حلقه شنا ارزان تشکیل شده از طول: 81 سانتی متر و عرض: 76 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز 180 گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای خرید حلقه شنا کودک و یا مشاهده قیمت حلقه شنا به سایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۸۱ سانتی متر
عرض
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۵ کیلوگرم
وزن
۱۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...