شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 32096

از {{model.count}}

bestway 32096 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 32096 یک شناور بادی استخر به رنگ بدنه زرد می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای بدنه ای از جنی وینیل می باشد و قطر آن نیز 69 سانتی متر است. در ادامه می توانید جزئیات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور بادی شورتی کودک بست وی مدل 32096 یکی از مناسب ترین شناور بادی های کودک می باشد که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و قابل استفاده در تمامی مکان های آبی می باشد. این محصول توسط شرکت  bestway در سال 2022 تولید و عرضه شد. در همان بدو ورد به بازار محصولات بادی، توانست تا به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد و همینطور کیفیت بدنه بسیار خوب، به یکی از پر فروش ترین شناور کودک های این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. ساختار این شناور شورتی ارزان به صورت دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن به رنگ زرد می باشد. در مرکز این شناور که محل قرار گیری کودک است، دو عدد محل عبور پا و یک تکیه گاه برای محل قرار گیری سر کودک تعبیه گردیده است.

از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا و ... استفاده نمود. این شناور کودک می تواند یک گزینه بسیار خوب برای تفریحات آبی و یادگیری شنا برای کودکان به شمار رود. جنس بدنه این محصول نیز از وینیل تولید شده و ابعاد آن عبارت می باشد از قطر: 69 سانتی متر و وزن 550 گرم. ابعاد بسته بندی این محصول نیز بسیار کم حجم بوده و امکان جابجایی آسان آن را به افراد می دهد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
69 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
وزن
550 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...