شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی شورتی بست وی مدل 32027

از {{model.count}}

bestway 32027 inflatable kiddie float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی شورتی بست وی مدل گرد، یکی از پر فروش ترین لوازم شنا بادی و تفریحات آبی برای سنین زیر 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای محل قرار گیری پا برای ایجاد تعادل بیشتر روی آب بوده و توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود.

شناور بادی شورتی کودک بست وی یکی از پر فروش ترین شناور بادی پایی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای قطر 69 سانتی متر بوده و به دلیل داشتن تحمل وزن 15 الی 20 کیلوگرمی برای سنین زیر 3 سال مناسب خواهد بود. این کالا تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی نرم و منعطف محسوب می شود. این جنس بدنه در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم لازم را خواهد داشت. شناور شورتی کودک بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. جهت خرید شناور بادی شورتی کودک بست وی می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰ کیلوگرم
وزن
۵۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...