شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98003

از {{model.count}}

Bestway 98003 spider-man baby inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98003 یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که تولید شده توسط شرکت bestway در سال 2022 است. این محصول دارای قطر 56 سانتی متر و تحمل وزن 50 کیلوگرم است. جنس بدنه این تیوپ شنا کودک از وینیل می باشد و در ادامه می توانید جزئیات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن مدل 98003 از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی در سال 2022 می باشد که برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این محصول قابل استفاده در دریا، دریاچه، استخر و استخر های پیش ساخته می باشد. طراحی بسیار زیبا و خاص این حلقه بادی شنا سبب شده است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود. این حلقه شنا بادی کودک همانطور که از تصاویرش پیداست دارای طرحی از فیلم سینمایی اسپایدرمن بوده که برای کودکان و نوجوانان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی تولید شده از وینیل می باشد. این متریال دارای دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر خورشید بوده و با ضخامت بالایی که در قسمت لایه های خود دارد، این امکان را می دهد تا بتوان از آن سالیان سال استفاده نمود. قطر این تیوپ شنا کودک 56 سانتی متر است. وزن بسته بندی آن نیز 140 گرم بوده و تحمل وزن آن نیز 50 کیلوگرم می باشد. وزن سبک این محصول و همینطور ابعاد بسته بندی کم حجم آن به شما امکان جابجایی و حمل آسان محصول را می دهد. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
56 سانتی متر
تحمل وزن
50 کیلوگرم
وزن
140 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...