شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32110

از {{model.count}}

bestway 32110 kiddie inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32110 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی سال 2022 شرکت بست وی می باشد که برای کودکان 6 تا 12 سال طراحی و تولید شده است. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و ابعاد آن 15 × 30 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32110 محصولی جدید از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول از سری محصولات سال 2022 این شرکت بوده و از زمان ورود به بازار توانسته است تا به امروز فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول برای کودکان 6 الی 12 سال طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه آن از وینیل تولید شده است و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار می باشد که از آسیب رساندن به پوست کودک جلوگیری می نماید. از مزیت های این متریال می توان به ضد حساسیت بودن آن و همینطور دوام بالا اشاره نمود.

بازوبند شنا ارزان کودک قابل استفاده در استخر، استخر پیش ساخته، دریا و تمامی مکان های آبی می باشد و می تواند یک وسیله آموزشی بسیار خوب برای کودکان به شمار رود. ابعاد این بازوبند بادی شنا نیز عبارت می باشد از طول: 30 سانتی متر در عرض: 15 سانتی متر. همانطور که در تصاویر محصول پیداست رنگ آن نیز به رنگ زرد می باشد. شما می توانید این بازوبند بادی شنا کودک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۳۰ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
جنس
PVC وینیل
وزن
۱۷۰ گرم
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۶ تا ۱۲ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...