مبل بادی

صندلی بادی کودک اینتکس مدل 68556

از {{model.count}}

intex 68556 inflatable chair

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
572,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی بادی کودک اینتکس در سه طرح خرس، ببر و فیل طراحی شده که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این صندلی بادی از سری مبل بادی های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که مناسب استفاده کودکان بوده و میتوان از آن درون اتاق خواب کودک استفاده نمود. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این مبل بادی کودک را مشاهده بفرمایید.

صندلی بادی کودک اینتکس مدل 68556 یک صندلی بادی از نوع عروسکی می باشد که مناسب استفاده کودکان بوده و می توانند از آن درون اتاق خواب خود استفاده بنمایند. این صندلی بادی از سری تولیدات بسیار زیبا و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که در سال 2019 تولید و در بازار عرضه شد. مبل بادی کودک در سه طرح خرس، ببر و فیل طراحی و تولید شده است که می توانید هر سه طرح را درون تصاویر مربوط به محصول مشاهده بفرمایید. این مبل بادی کودک دارای رنگ بندی بسیار جذابی بوده و می تواند جلوه ی خاصی به اتاق خواب کودک هدیه بدهد.

جنس بدنه آن تولید شده از وینیل بوده که دارای دوام بسیار بالایی نیز می باشد و می توان مدت زمان طولانی ای را از آن استفاده نمود. این صندلی بادی کودک دارای یک نشیمنگاه مواج، یک تکیه گاه و دو عدد دسته در دو طرف خود می باشد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 65 سانتی متر، عرض: 64 سانتی متر و ارتفاع: 74 سانتی متر بوده و از تحمل وزن 60 کیلوگرم برخوردار است. وزن بسته بندی این محصول نیز بسیار سبک بوده که به راحتی برای کودکان قابل حمل و جابجایی می باشد. این مبل بادی کودک اینتکس می تواند یک گزینه بسیار خوب برای هدیه ی کودکان باشد. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
65 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
400 گرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...