تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ و بالش مدل 67374

از {{model.count}}

bestway 67374 twin airmattress with pump and pillow

تعداد
نوع
3,080,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تشک بادی 2 نفره تولید شده برای استفاده خانگی ، محل کار و مسافرت ها با بدنه ضد آب به همراه پمپ باد دستی و دو عدد بالش بادی مجزا عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس

تشک بادی دو نفره پاویلو بست وی به همراه پمپ باد و بالش بادی مجزا مدل مشابه تشک بادی 67003 بوده که همانند آن برای استراحت های طولانی مدت و خواب سنین بزرگسال در خانه ، محل کار و مسافرت ها توسط شرکت بست وی عرضه شده است. تنها تفاوت این تشک بادی 2 نفره بست وی با مدل مشابه ذکر شده در داشتن پمپ و بالش بوده تا نیازی به صرف هزینه جهت خرید آنها نباشد. در واقع یک پمپ باد دستی مجزا که قابلیت باد زدن به تمامی محصولات بادی را داشته همراه این کالا قرار داده شده که تولید خود شرکت بست وی می باشد. علاوه بر این در نظر گرفتن دو بالش بادی مجزا هم نیاز مصرف کنندگان را به حمل و یا تهیه بالش های دیگر بر طرف کرده است. 

این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که نوعی متریال انعطاف پذیر با قابلیت ترمیم می باشد به همین دلیل در تمامی محصولات بادی از نوع جنس بدنه استفاده شده است. PVC نوعی پلاستیک نرم بوده که در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و یا قرار گرفتن در معرض دمای سرد و گرم مقاومت لازم را خواهد داشت. برای قسمت بیرونی از جمله قسمت کف و دیواره ها از روکش وینیل و برای سطح رویه نیز از روکش جیر یا همان مخمل استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند به همین دلیل ساختار بدنه دو لایه ایجاد کرده است.

مهمترین مزیت این متریال قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی می باشد بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه اصلی به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. دو ویژگی مهم در طراحی و ساختار بدنه در این تشک بادی دو نفره پاویلو در نظر گرفته شده که یکی از آنها استفاده از لایه های ضخیم PVC در ساختار داخلی می باشد. این لایه ها وزن افراد و همچنین باد زیاد را به راحتی تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه خواهد شد. ویژگی دیگر نیز طراحی مواج و مشبک در سطح رویه بوده که در تولید انواع تشک بادی و تخت بادی جدید بسیار رایج می باشد. این نوع ساختار اعضای بدن در تماس با تشک را پوشش داده و با عبور جریان هوا از خود در برابر تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد.

یک دریچه باد دابل روی دیواره افقی تشک تعبیه شده که نه تنها با پمپ باد دستی بلکه با مدل های برقی و پدالی نیز قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که بهترین ابعاد برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال به اضافه یک کودک خواهد بود. با توجه به این ابعاد و نوع متریال ساخت تحمل وزن آن به 300 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت کرده است. برای خرید تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ و بالش بادی کافیست به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد دستی کوچک
دارای 2 عدد بالش بادی مجزا
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...