تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ماشین پراید مدل 6045

از {{model.count}}

6045 Pride car air mattress

تعداد
نوع
1,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین پراید از پر فروش ترین تشک بادی صندلی عقب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی مختلف عرضه می شود. تشک بادی صندلی عقب پراید برای انواع خودرو های پراید قابل استفاده بوده و امکان جدا کردن پایه بادشو با قسمت رویه آن فراهم می باشد. این محصول دارای رویه مواج و جیر بوده و به همراه خود یک پمپ باد فندکی، بالش بادی و ساک حمل دارد.

تشک بادی ماشین پراید یکی از پر فروش ترین تشک داخل خودرو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در انواع خودرو های پراید تولید شده است. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه اصلی مانند دیگر تشک بادی داخل ماشین بوده اما دارای رنگبندی های مختلفی می باشد از همین رو موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که پایه ها و تشک رویه از هم جدا می باشند از همین رو برای راه اندازی آن می بایست از دو دریچه باد مجزا اقدام به باد زدن کرد. ساختار رویه این تشک ماشین به صورت مواج بوده تا با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. این محصول به همراه خود دو عدد بالش بادی مجزا، یک پمپ باد فندکی با قابلیت مکش باد و یک ساک حمل نیز داشته تا نیازی به تهیه این لوازم به صورت جداگانه نباشد.

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای تشک ماشین پراید از پلاستیک PVC وینیل با رویه جیر در قسمت تشک و رویه وینیل در سایر قسمت های بدنه می باشد به همین دلیل بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این نوع متریال در برابر برخورد نور آفتاب و آب مقاوم بوده و به راحتی قابل شستشو خواهد بود. ابعاد این محصول در حالت راه اندازی شده برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده و به دلیل ساختار مقاوم خود قادر است تا مقدار 300 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای خرید تشک بادی ماشین پراید کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت حضوری ثبت کنید.


تشک بادی ماشین پراید یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی تولید شده مخصوص صندلی عقب انواع خودرو های پراید بوده که جهت پر کردن فضای صندلی عقب جهت ایجاد محلی یکدست و راحت برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد. تشک ماشین بادی در واقع متفاوت ترین تشک بادی تولید شده محسوب شده که در چند سال اخیر توجه زیادی به خود جلب کرده است. این محصول کاربرد زیادی در زمان مسافرت و طی مسافت های زیاد با خودرو شخصی را داشته زیرا فضایی بسیار راحت برای استراحت های میان راه و خواب ایجاد می کند. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان پیش از خرید باشد...

تشک بادی ماشین پراید

طراحی و ساخت تشک بادی ماشین

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی ماشین به دو صورت یک دست و دو تکه بوده که مدل های دو تکه از جدید ترین ساختار در نظر گرفته شده محسوب می شود. دو تکه بدنه یعنی سطح رویه و قسمت پایه بادشو از هم جدا بوده و توسط دریچه های هوای مجزا راه اندازی می شوند. پایه بادشو فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب خودرو ها را پر کرده و بدنه اصلی نیز سطح رویه ای یکدست ایجاد می کند. قسمت رویه تشک به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. از دیگر خصوصیت های این تشک خودرو می توان به داشتن دو عدد بالش بادی مجزا جهت راحتی در استفاده و داشتن یک پمپ باد فندکی دو کاره اشاره نمود. پمپ باد به برق فندکی خودرو متصل شده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. از این پمپ باد می توانید برای راه اندازی انواع محصولات بادی دیگر نیز استفاده نمایید.

تشک صندلی عقب پراید

جنس و متریال تشک بادی ماشین

جنس و متریال اصلی تشک بادی صندلی عقب ماشین از پلاستیک PVC با دوام بوده که دو نوع روکش جیر و وینیل قسمت بیرونی آن را پوشش داده است از همین رو دارای ضخامت مناسبی خواهد بود. روکش جیر تنها در قسمت رویه به کار برده شده تا محلی نرم و راحت جهت خواب و استراحت های کوتاه مدت ایجاد کند. از ویژگی های اصلی جنس بدنه می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این تشک بادی قابل حمل راحت باشد. گفتنی است که متریال در نظر گرفته شده قابلیت شستشوی دستی را داشته و فقط قسمت جیر رویه را می بایست با انواع مواد شوینده مایع تمیر کنید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی ماشین

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی داخل ماشین برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده و تا مقدار 300 کیلوگرم تحمل وزن دارد از همین رو محدودیتی برای استفاده سنین مختلف نخواهد داشت. ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده با میزان باد نیز کمی قابل تغییر بوده تا به راحتی در انواع خودرو های پراید موجود در بازار قابل استفاده باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص و وزن بسته بندی 4 کیلوگرمی به همراه لوازم جانبی خود، با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود.

تشک خودرو پراید

ویژگی تشک بادی ماشین

  1. حجم بسیار کم در حالت جمع شده و داشتن وزن سبک
  2. راه اندازی و جمع شدن سریع
  3. قابلیت تمیز شدن آسان متریال رویه
  4. قابلیت تعمیر و استفاده مجدد همانند روز اول
  5. امکان استفاده از تشک رویه به صورت مجزا در فضای خارج از خودرو

در پایان...

تشک بادی ماشین پراید یکی از پر فروش ترین و پر تیراژ ترین تشک صندلی عقب بادشو محسوب شده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده در صندلی عقب به منظور ایجاد فضایی برای استراحت در خودرو بخصوص در مسافرت ها گزینه کاربردی محسوب شده و به توجه به داشتن پمپ باد فندکی به راحتی قابل راه اندازی و جمع شدن خواهد بود. برای خرید تشک بادی ماشین می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد فندکی دو کاره
دارای دو عدد بالش بادی مجزا
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...