چادر مسافرتی

چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک مدل دیسکاوری 3

از {{model.count}}

Snow Hawk discovery 3 tent

تعداد
نوع
5,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک مدل دیسکاوری 3، مناسب برای خواب سه نفر در داخل چادر، عملکرد بسیار فوق العاده گتر در شرایط بارانی، کیفیت ساخت بدنه بالا ساخته شده از پلی استر و پلی اورتان دارای وزن بسته بندی بسیار کم. برای خرید و قیمت چادر کوهنوردی 3 نفره گتر دار از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک مدل دیسکاوری 3، اسنوهاک تولیدکننده انواع لوازم کمپینگ، مسافرتی و کوهنوردی می باشد که چادر های خود را در دو مدل دیسکاوری و سامیت تولید کرده است که در این مدل دیسکاوری یک مزیت به آن اضافه کرده است که چادر دیسکاوری را مناسب برای استفاده چهار فصل کرده است، چادر کوهنوردی دیسکاوری 3، مناسب برای استفاده 3 نفر می باشد که دارای ابعادی برابر با 120 سانتی متر به ارتفاع، 220 سانتی متر به عرض و طولی برابر با 290 سانتی متر دارد که به راحتی تا 3 نفر می توانند در داخل آن بخوابند یا استراحت کنند.

وزن کلی چادر کوهنوردی 3 نفره اسنوهاک 2.8 کیلوگرم است، شاید در نگاه اول وزن چادر یک مقداری بالا بنظر برسد، زیرا چادر کوهنوردی ها باید وزنی سبک داشته باشند اما باید در نظر گرفت که این چادر 3 نفره است و همچنین ضخامت پارچه آن بسیار بالاتر از چادر کوهنوردی های معمولی می باشد. دیسکاوری 3 نفره دو پوش است که پوش اولیه یا همان بدنه اصلی چادر از پلی استر و نایلون ساخته شده است که قسمت های بالایی چادر از تور استفاده شده است که تور به کار رفته در ساخت این محصول موجب تهویه هوای داخل چادر می شود، پوش دوم چادر نیز از جنس پلی استر و پلی اورتان می باشد که مقاومت 5000 میلی متر در برابر آب از خودش نشان میدهد.

نصب و راه اندازی چادر کوهنوردی دیسکاوری 3 نفره بسیار راحت است، که به صورت گیره ای انجام می شود که سرعت نصب بالاترین نسبت به مدل های تونلی دارد. پوشش دوم نیز با گیره های پلاستیکی به بدنه اصلی چادر متصل می شوند. عصا های فریم این چادر از جنس آلومینیوم ضد زنگ سبک ساخته شده است که در برابر باد مقاومت بی نظیری دارد. در داخل چادر کوهنوردی سه نفره دیسکاوری دو جیب برای قرار دادن لوازم و محلی برای آویز چراغ چادر تعبیه شده است.

شایان ذکر است که تفاوت اصلی این چادر دیسکاوری 3 نفره با سری های دیگر دیسکاروی در وجود گتر می باشد، این چادر دارای مقداری اضافه پارچه پوش دوم است که در صورت نصب پوش دوم چادر آب باران را به بیرون از چادر هدایت میکند و بهتر است که در شرایط بارانی از پوشش دوم استفاده کرده و در قسمت انتهای گتر جوی آب برای هدایت راحت چادر استفاده کنید. برای خرید چادر گتر دار کوهنوردی اسنوهاک مدل دیسکاوری 3 می توانید از نمایندگی چادر کوهنوردی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
220 × ۲۹۰ × 120 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۲.۸ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
ساختار اتصال فریم گیره ای
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...