چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره اتوماتیک مدل A-Tent-4

از {{model.count}}

A-Tent-4-automatic-travel-tent

تعداد
نوع
2,090,000
1,950,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره از پر طرفدار ترین چادر مسافرتی با قابلیت راه اندازی سریع بوده که در سه سایز مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول می تواند برای 4 نفر خواب و 6 نفر به صورت نشسته مناسب باشد. همچنین داشتن متریال ضد آب و فریم های فایبرگلاس سبک متصل به بدنه این محصول را نسبت به مدل های عصایی و فنری متمایز ساخته است. از مهمترین ویژگی آن می توان به نصب و جمع شدن در عرض یک دقیقه اشاره کرد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین چادر سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی تولید شده است. مهمترین ویژگی یک چادر اتوماتیک قابلیت راه اندازی سریع و بدون زحمت آن است. این قابلیت به دلیل متصل بودن فریم ها به بدنه و داشتن ساختار راه اندازی مشابه یک چتر است. برای نصب چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره کافیست پایه ها را کاملا باز کرده و سپس اهرم قفل شونده فوقانی را به سمت پایین کشیده تا بدنه شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. جهت استحکام و مقاومت بیشتر بخصوص در برابر وزش باد می توانید از میخ های قرار داده شده همراه چادر جهت مهار روی زمین استفاده نمایید. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به درب و پنجره هایی برای تهویه بهتر اتاقک اشاره کرد. درب و پنجره ها دارای پشه بند بوده تا مانع از ورود حشرات شود. همچنین یک بند کوچک در سقف تعبیه شده تا امکان آویز کردن چراغ سقفی نیز فراهم باشد.

چادر مسافرتی اتوماتیک ارزان بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه پلی استر پشت نقره داشته که با متریال نایلون ترکیب شده است تا بدنه ای مقاوم در برابر بارش باران تا مقدار 1000 میلی متر و مقاوم در برابر نور آفتاب ایجاد کند. با وجود تک پوش بودن بدنه خیال مصرف کنندگان هنگام بارش های سطحی باران بابت ضد آب بودن راحت خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم فریم های این چادر به بدنه متصل بوده و از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده است. متریالی مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف که وزن سبکی نیز دارند تا حمل چادر را با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص آسوده تر کند. گفتنی است که ابعاد این محصول برابر با (طول: 200 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 145 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا 4 نفر را به صورت درازکش و 6 نفر را به شکل نشسته در خود جای دهد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین چادر مسافرتی خودکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های طبیعت گردی و در شرایط جوی مناسب کاربرد خواهد داشت. از آنجایی که چادر مسافرتی یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم سفر و طبیعت گردی محسوب شده، متریال، طراحی و نوع ساختار راه اندازی آن بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این چادر سفری نیز علاوه بر خود دارای دو مدل 6 نفره و 8 نفره نیز بوده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. در ادامه مطلب به بررسی کامل تر این چادر اتوماتیک خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

چادر اتوماتیک مسافرتی ارزان

طراحی و ساخت چادر مسافرتی

همانطور که در تصویر این چادر مسافرتی 4 نفره نیز قابل مشاهده بوده، طراحی بدنه مربعی شکل داشته از همین رو طول و عرض یکسان دارد. روی یکی از دیواره ها یک پنجره با توری سرخود تعبیه شده که برای گرفتن نور و تهویه هوای داخل چادر کاربرد خواهد داشت. در سمت دیگر نیز یک درب بزرگ به همراه پشه بند و پوشش بیرونی زیپ دار به کار برده شده است تا ورود و خروج از چادر را راحت تر کند.
مهمترین ویژگی در تولید چادر سفری اتومات، ساختار راه اندازی آن بوده که با مدل های فنری و عصایی متفاوت می باشد. فریم ها روی بدنه اصلی متصل شده و امکان جدا کردن آنها وجود نداشته اما در عوض با توجه به اهرم چتری تعبیه شده در قسمت سقف به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود.

ابعاد، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی

ابعاد باز شده چادر مسافرتی تک پوش اتوماتیک برابر با (طول: 200 سانتی متر، عرض: 200 سانتی متر، ارتفاع: 145 سانتی متر) بوده که می تواند تا 4 نفر را به صورت درازکش و 5 الی 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. این ابعاد مرتبط با قسمت کف چادر بوده از همین رو قسمت فوقانی ابعاد کف را نخواهد داشت زیرا در این حالت کمتر در معرض باد و از بین رفتن تعادل قرار می گیرد. وزن بسته بندی نیز برابر با 2.7 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل دستگیره دار به سادگی قابل حمل خواهد بود.

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره

جنس بدنه و فریم چادر مسافرتی

جنس بدنه اصلی و پارچه این چادر از پلی استر تک پوش بوده که تا مقدار 1000 میلی متر در برابر بارش ملایم باران مقاوم خواهد بود اما مناسب استفاده در شرایط جوی بد از جمله بارش های سنگین نمی باشد. البته برای این کار می توانید یک پوشش ضد آب مجزا از فروشگاه های چادر دوزی با کمترین هزینه تهیه کرده تا چادر خود را کاملا ضد آب کنید. این پارچه مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب داشته و بسیار سبک و آب گریز می باشد.
فریم های استفاده شده روی بدنه اصلی از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم بوده که توسط بازو و اتصالات پلاستیکی به هم وصل می باشند. این فریم ها کاملا ضد زنگ بوده و به دلیل امکان اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص خود، مقاومت مناسبی در برابر وزش باد خواهد داشت.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره تولید شده توسط کشور چین، یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین چادر اتوماتیک ارزان قیمت نسبت به سایر برند ها می باشد. این محصول دارای وزن کم، حجم بسیار مناسب و قابلیت راه اندازی سریع می باشد به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای طبیعت گردی در شرایط جوی عادی خواهد بود. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره می توانید به روش حضوری، تلفنی و آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
200 × 200 × 145 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم سرخود
وزن
2.7 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
قابلیت راه اندازی در یک دقیقه
دارای میخ جهت مهار روی زمین
دارای درب و پنجره با پشه بند
قابلیت نشستن تا 6 نفر
دارای بدنه چند رنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...