شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی طرح تمساح مدل 41478

از {{model.count}}

bestway 41478 aligator baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی طرح تمساح مدل 41478 یک وسیله تفریحی آبی برای کودکان می باشد که در سال 2021 توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار شد. این محصول دارای تحمل وزن 45 کیلوگرم بوده و بدنه آن از وینیل تولید شده است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول قرار داده شده است.

شناور بادی کودک بست وی طرح تمساح مدل 41478 محصولی جدید از سری تولیدات سال 2021 bestway می باشد که اخیرا روانه بازار شده است. این محصول در واقع یک وسیله تفریحی می باشد که مناسب برای کودکان طراحی شده و می تواند تفریحات آبی آن ها را لذتبخش تر کند. این شناور بادی ارزان به دلیل شکل ظاهری منحصر به فردی که دارد و همینطور کیفیت بدنه بسیار خوب آن، توانسته است تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از محصولات تفریحی آبی کودک تبدیل شود.

همان گونه که در تصاویر محصول مشخص است، شکل ظاهری این شناور استخر به صورت یک تمساح طراحی گردیده و از طراحی سه بعدی برخوردار می باشد که بسیار شبیه به واقعیت است. در قسمت جلوی نشیمنگاه این محصول، یک عدد دستگیره پلاستیکی قرار داده شده است که می تواند به حفظ تعادل کودکان در حین شناور بودن بر روی آب کمک بنماید. از این تشک بادی روی آب کودک می توان داخل استخر پیش ساخته، استخر، دریا، دریاچه و ... استفاده کرد.

این محصول می تواند یک هدیه بسیار جذاب برای کودکان به شمار رود. جنس بدنه آن از وینیل تولید شده است که از مقاومت بسیار خوبی در مقابل آفتاب برخوردار بوده و دچار تغییر رنگ نخواهد شد. از دیگر مزیت های این متریال به ضد حساسیت بودن آن می توان اشاره نمود.ابعاد این محصول عبارت می باشد از طول: 193 سانتی متر و عرض: 94 سانتی متر. تحمل وزن این شناور 45 کیلوگرم می باشد و از وزن بسته بندی 1.2 کیلوگرم برخوردار است که این وزن سبک و ابعاد بسته بندی کوچک آن باعث می شود تا بتوان به راحتی این محصول را حمل و جابجا نمود. برای خرید شناور بادی کودک می توانید از طریق سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نموده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۳ سانتی متر
عرض
۹۴ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...