شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی بزرگسال بست وی مدل 36232

از {{model.count}}

bestway 36232 inflatable adult tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی بزرگسال بست وی با طرح جدید یکی از شیک ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بالای 12 سال و بزرگسالان کاربرد دارد. این محصول متریال مقاومی داشته و فضای بزرگی را برای نشستن نیز ایجاد می کند.

حلقه بادی بزرگسال بست وی با طرح جدید، یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای سنین بالای 12 سال و بخصوص بزرگسالان بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این حلقه شنا بادی دارای قطر 119 سانتی متر بوده که می تواند تا 80 الی 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول توسط یک دریچه هوا به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. از این شناور بادی حلقه می توان در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و سواحل آرام دریا استفاده کرد.

جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. انعطاف بالای این متریال و جمع شدن آن در ابعاد کوچکتر و از طرفی قابلیت تعمیر آن، دو مزیت بزرگ جنس بدنه این حلقه بادی محسوب می شود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 560 گرمی عرضه می شود. برای خرید حلقه بادی بزرگسال بست وی می توانید به روش اینترنتی یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
119 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
560 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...