شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی شنا کودک بست وی مدل 91041

از {{model.count}}

bestway 91041 baby inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی شنا کودک بست وی یکی از پر فروش ترین بازوبند بادی برای تفریحات آبی کودکان 3 الی 6 سال بخصوص دختران بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول مناسب استفاده در استخر ها بوده و متریال نرم و قابل تعمیر از نوع PVC دارد.

بازوبند بادی شنا کودک بست وی با طرح دیزنی، یکی از پر فروش ترین لوازم شنا بادی برای تفریحات آبی کودکان 3 الی 6 سال محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج به صورت جفت تولید و عرضه شده و هر بازوبند از دو دریچه هوا برای ایمنی بیشتر از نظر ساختاری برخوردار است. بازوبند شنا بچگانه بست وی دارای ابعاد باد شده 23 در 15 سانتی متر بوده و از وزن بسته بندی 200 گرمی بهره می برد بنابراین حمل بسیار راحتی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این محصول مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. برای خرید بازوبند بادی شنا کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

ابعاد
۲۳*۱۵ سانتی متر
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...