شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا بزرگسال بست وی مدل 36240

از {{model.count}}

bestway 36240 adult inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بزرگسال بست وی، از پر طرفدار ترین لوازم شنا برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق و آرام بوده که به صورت تک رنگ توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول به دلیل تحمل وزن 80 کیلوگرمی خود برای سنین بالای 12 سال و بخصوص بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود.

حلقه بادی شنا بزرگسال بست وی یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به صورت تک رنگ با رویه شفاف تولید می شود. این محصول دارای قطر 107 سانتی متری با تحمل وزن 80 کیلوگرم بوده که در مجموع می تواند برای سنین بالای 12 سال و سنین بزرگسال با توجه به مقدار تحمل وزن مورد استفاده قرار بگیرد. متریال و جنس بدنه استفاده شده در این شناور بادی حلقه استخری از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد بسیار کوچکتری جمع شده تا حمل و جا به جایی آن به سادگی فراهم باشد. برای راه اندازی این حلقه شنا بادی بست وی می توان از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده نمود. برای خرید حلقه بادی شنا بزرگسال بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...