شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست عینک شنا و دماغگیر کودک بست وی مدل 26034

از {{model.count}}

bestway 26034 goggles protector

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست عینک شنا و دماغگیر کودک بست وی مدل 26034 یک از سری لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت بست وی می باشد که تولید سال 2022 این شرکت بوده و مناسب برای کودکان 7 ساله می باشد. این محصول دارای لنز هایی از جنس پلی کربنات بوده و جنس کش نگهدارنده آن نیز از لاتکس می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر این محصول را مشاهده بفرمایید.

ست عینک شنا و دماغگیر کودک بست وی مدل 26034 یکی از وسیله های کاربردی برای شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که توسط شرکت bestway تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بسیار ساده و زیبایی برخوردار می باشد. دماغگیر آن به رنگ آبی بوده و عینک آن نیز ترکیبی از رنگ های آبی و سفید است. از مزیت های این عینک شنا کودک می توان به ضد بخار بودن شیشه های آن اشاره نمود که باعث می شود تا کودکان در زیر آب درد بهتری را داشته باشند. این محصول طبق پیشنهاد شرکت بست وی برای کودکان 7 ساله طراحی و تولید شده است.

این محصول به دلیل کاربردی بودن و همینطور کیفیت بسیار عالی آن در ساخت، سبب شده است تا به یکی از کیت های شنای پر فروش شرکت اینتکس تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این کیت شنا کودک می تواند به آن ها در تفریحات آبی و همینطور شنا، کمک بسیاری کند. جنس شیشه های این عینک شنا از پلی کربنات بوده و کش نگهدارنده آن نیز از لاتکس ضد حساسیت می باشد. شما می توانید برای خرید عینک شنا کودک و یا اطلاع از قیمت عینک شنا به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

رده سنی
تا ۷ سال
وزن
۷۰ گرم
جنس
لاتکس و پلی کربن
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...