شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا بست وی مدل 36229

از {{model.count}}

bestway 36299 swimming inflatable ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا بست وی با طرح لیمو از پر فروش ترین لوازم شنا بادی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با توجه به ابعاد و تحمل وزن خود می تواند برای سنین بالای 10 سال و حتی سنین بزرگسال مورد استفاده قرار بگیرد.

حلقه بادی شنا بست وی با طرح لیمو از جدید ترین طرح های تولید شده حلقه بادی استخری بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 106 سانتی متر، ارتفاع: 27 سانتی متر) بوده و تا مقدار 70 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت به همین دلیل برای استفاده سنین بالای 10 سال گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول توسط یک دریچه هوا و به وسیله انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده که با رنگ و طرح جذاب خود طرفداران زیادی را جذب کرده است. این متریال در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع شده و در نهایت با وزن 570 گرمی به سادگی قابل حمل خواهد بود. جهت خرید حلقه بادی شنا طرح لیمو بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۰۶ سانتی متر
ارتفاع
۲۷ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۵۷۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...