شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا و بازوبند بادی بست مدل 32257

از {{model.count}}

bestway 32257 inflatable life jacket and armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا و بازوبند بادی بست وی، یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان 3 الی 6 سال بوده که در دو رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول یک جلیقه فومی و دو بازوبند بادی متصل به جلیقه داشته و برای کودکانی با وزن 18 الی 30 کیلوگرم مناسب خواهد بود.

جلیقه شنا و بازوبند بادی کودک بست وی، یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان بالای 3 سال بوده که بهترین گزینه برای شناور ماندن در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. این محصول در واقع شامل یک جلیقه فومی و دو بازوبند بادی متصل به جلیقه بوده که توسط دریچه های هوای مجزا راه اندازی می شوند. از ویژگی های کاربردی در این محصول می توان به بند تنظیم سایز روی بدنه کودکان و همچنین بند نگهدارنده قابل تنظیم در قسمت پایین اشاره کرد. جلیقه و بازوبند شنا کودک در دو رنگبندی مختلف نیز تولید می شود.

جنس پارچه و فوم استفاده شده برای جلیقه به گونه ای بوده که می توانید مدت زمان زیادی از آن روی آب استفاده کنید زیرا به خوبی مانع از نفوذ آب خواهد شد. برای بازوبند ها نیز از متریال PVC نرم و انعطاف پذیری به کار برده شده که در زمان خالی بودن از باد حجم بسیار کمتری خواهند داشت. این کالا با توجه به اینکه برای کودکان 3 الی 6 استفاده شده، می تواند برای وزن 18 الی 30 کیلوگرمی مناسب باشد. جلیقه و بازوبند استخری بست وی در یک پکیج بسته بندی با وزن 600 گرمی عرضه می شود. جهت خرید جلیقه شنا فومی و بازوبند بادی کودک بست وی می توانید پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...