شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36120

از {{model.count}}

bestway 36120 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36120 دارای قطری برابر با 119 سانتی متر مناسب برای استفاده افراد بالای 12 سال، ساخته شده از پی وی سی و دارای طناب نجات، این حلقه شنا بست وی در دو رنگ نارنجی و آبی قابل سفارش است.

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36120 از سری حلقه شنا ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که حلقه شنا یکی از محصولات این برند می باشد، حلقه شنا یک محصول بادی تفریحی است که با خرید آن می توانید در استخر و آب های آرام از آن استفاده کنید، حلقه شنا بادی در طرح های مختلفی ساخته شده است و بست وی این مدل را با طراحی ساده روانه بازار کرده است، البته این حلقه شنا در دو رنگ آبی و نارنجی تولید شده است که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

ابعاد این تیوپ بادی بست وی برابر است با 119 سانتی متر به قطر که ابعادی مناسب برای حلقه شنا بادی می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول مناسب برای استفاده نوجوانان بزرگتر از 12 سال است. جنس بدنه این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد نیز دارد. برای خرید حلقه شنا بادی بست وی مدل 36120 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نالزترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...