شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی طرح لاستیک بست وی مدل 36016

از {{model.count}}

bestway 36016 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی طرح لاستیک بست وی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول برای سنین بالای 10 سال و حتی قابل استفاده برای سنین بزرگسال بوده و توسط پمپ باد دستی کوچک محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

حلقه بادی طرح لاستیک بست وی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 10 سال تولید شده است. این محصول به صورت تک رنگ و در یک طرح ساخته شده و بهترین گزینه برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. قطر باد شده آن برابر با 91 سانتی متر بوده و تا مقدار 60 الی 70 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو می توانید برای سنین بزرگسال نیز استفاده نمایید.

جنس و متریال ساخت حلقه بادی لاستیکی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب خواهد بود. این متریال قابل تعمیر بوده و می توانید در صورت آسیب دیدن اقدام به ترمیم و استفاده مجدد کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به قابلیت راه اندازی توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی و وزن بسته بندی 300 گرمی آن اشاره کرد. برای خرید حلقه بادی طرح لاستیک بست وی کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدآفتاب و پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...