استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58487

از {{model.count}}

intex 58487 baby inflatable pool

تعداد
نوع
3,410,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58487 یکی از سری محصولات بادی کمپانی intex می باشد که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. این استخر بادی بچگانه تولید شده از وینیل بوده و دارای ارتفاع: 56 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی کودک اینتکس مدل 58487 از سری محصولات بادی شرکت intex می باشد که از سری کالکشن تابستانه 2023 این شرکت به شمار می رود. ساختار این استخر به صورت مستطیلی شکل بوده و بدنه آن به رنگ صورتی می باشد که این رنگ بندی برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. بدنه این محصول نیز به صورت شفاف طراحی گردیده است که زیبایی آن را دو چندان نموده. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 305 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر می باشد. ابعاد آن به گونه ای بوده که ظرفیت چند کودک را داشته و آن ها می توانند به طور همزمان با یکدیگر به بازی و تفریح بپردازند.

این استخر بادی ارزان در واقع یک گزینه بسیار مناسب برای هدیه دادن به کودکان به شمار می رود. چرا که جایگزین بسیار خوبی برای بازی های کم تحرک بوده و می تواند اوقات فراغت خوشی را برای آن ها رقم بزند. جنس بدنه این استخر بادی بچگانه همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل که با نام PVC نیز شناخته می شود، متریالی بوده که تمامی کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود بهره می برند. از مزیت های این متریال به دوام بالا در برابر تابش مستقیم خورشید و قابل تعمیر بودن می توان اشاره نمود. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت
1050 لیتر
وزن
7.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...