استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28122

از {{model.count}}

intex 28122 portable easy set pool

تعداد
نوع
5,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28122 از سری استخر ایزی ست ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این استخر ایزی ست دارای ابعادی برابر با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاه کودکان و بزرگسالان می باشد . برای خرید و قیمت استخر ایزی ست از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28122 از سری استخر های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس اهمیت بالایی به تفریحات آبی قائل است زیرا اکثر محصولات این برند تحت این دسته بندی بفروش می رسد، اینتکس یک شرکت تولیدکننده بزرگ و معروف است که انواع محصولات بادی را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده است که در ایران محصولات این برند تحت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش می رسد. مستر اینتکس معتبرترین فروشگاه اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت و نازلترین قیمت بفروش می رساند و به سراسر کشور ارسال میکند.

اینتکس چندین سری و مدل استخر تولید کرده است که عبارت اند از استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست، استخر بادی. استخر ایزی ست یک نوع محصول بادی است که در بین استخر پیش ساخت و بادی قرار میگیرد. مقاومت بدنه این استخر برابر با استخر پیش ساخته و راه اندازی آن مانند استخر بادی راحت و سریع است. استخر ایزی ست دارای ساختاری متفاوتی نسبت به بادی و پیش ساخته می باشد و به همین دلیل تمامی استخر ایزی ست ها دارای ساختاری گرد هستند.

بدنه استخر ایزی ست از پی وی سی الیافی ساخته شده است که مانند استخر پیش ساخته می باشد و اما در بالاترین نقطه ی استخر یک قسمت پی وی سی باد شو قرار گرفته شده است که توسط انواع پمپ باد اینتکس و بست وی باد می شود. پی وی سی قسمت باد شو از نوع وینیل است که وظیفه ای اصلی این قسمت استوار نگه داشتن کل استخر است، استخر ایزی ست بر خلاف استخر پیش ساخته نیاز به راه اندازی و نصب نیست، تنها کافیست که آن را در مکان مورد نظر قرار دهید و آب را داخل آن بیاندازید تا پر شود تا به قسمت باد شو استخر ایزی ست برسد، پس از همین رو استخر شما با پر شدن آب حالت کلی خود را میگیرد.

ابعاد کلی استخر ایزی ست مدل 28122 برابر است با 305 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر ایزی ست می باشد، از این استخر می توانید در حیاط خانه و ویلا استفاده کنید. لازم بذکر است که بر روی بدنه استخر پیش ساخته ایزی ست محلی برای اتصال پمپ تصفیه ی آب قرار داده شده است که از این قسمت می توانید به استخرتان پمپ تصفیه متصل کنید تا آب داخل استخر به صورت کامل تصفیه شود، لازم بذکر است که پمپ تصفیه در بسته بندی این محصول قرار ندارد و باید جداگانه تهیه شود. رنگ کلی بدنه محصول آبی می باشد و در قسمت داخلی آن از طرح کاشی استفاده شده است که زیبایی استخر را دو چندان کرده است. برای خرید استخر ایزی ست اینتکس مدل 28122 می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4000 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
9.3 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...