شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست غواصی فین و اسنورکل بست وی مدل 25046

از {{model.count}}

bestway 25046 snorkel swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست غواصی فین و اسنورکل بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای سنین بالای 7 سال محسوب شده که در دو رنگبندی آبی و قرمز توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول از بهترین متریال برای ساخت خود برخوردار بوده و قابلیت تنظیم دارد.

ست غواصی کودک بست وی شامل فین، اسنورکل و عینک، یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا و تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق بوده که جهت استفاده سنین بالای 7 سال مورد استفاده قرار می گیرد. در این ست غواصی و شنا کودک از بهترین مواد و متریال بدون کوچکترین مواد مضر استفاده شده که علاوه بر این دارای طول عمر بالا و مقاومت خوبی در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب بهره مند می باشد. این محصول همانطور که اشاره کردیم دارای یک جفت فین برای سایز پا 37 الی 41 بوده که از یک بند سیلیکونی با قابلیت تنظیم روی سایز پا ذکر شده برخوردار می باشد.

عینک در نظر گرفته شده نیز از بند مخصوص رگلاج و تنظیم سایز روی سر برخوردار بوده و به گونه ای طراحی شده که کاملا از ورود هر گونه آب به داخل چشم جلوگیری خواهد کرد. لنز مورد استفاده از پلی کربنات بوده که در برابر ایجاد بخار و اشعه UV آفتاب مقاوم خواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو رنگبندی آبی و قرمز، پکیج PVC زیپ دار و وزن بسته بندی 910 گرمی اشاره کرد. برای خرید ست فین و اسنورکل غواصی کودک می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایز
۳۷ تا ۴۱
وزن
۹۱۰ گرم
جنس
پلاستیک و پلی کربن
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت و پوسیدگی
بند تنظیم سایز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...