قایق بادی

قایق بادی 5 نفره اکسکروشن اینتکس مدل 68325

از {{model.count}}

intex excursion 5 inflatable boat

تعداد
نوع
14,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی اکسکروشن 5 یکی از قایق بادی های تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد که دارای ظرفیت 5 نفره است. این قایق بادی 5 نفره دارای پمپ باد، کوسن بادی, طناب نجات، کیف حمل وسایل و دو عدد پاروی آلومینیومی می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این قایق بادی را مشاهده بفرمایید.

قایق بادی 5 نفره اینتکس مدل اکسکروشن 5 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که توانسته محصولاتی با کیفیت بی نظیر و با دوام را تولید کند همانطور که میدانید قایق بادی تولید شده توسط اینتکس دارای چندین مدل می باشد که عبارت اند از قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر و قایق بادی کایاک و جیمینی. قایق بادی اینتکس مدل 68325 دارای بدنه ای از جنس پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان می دهد این محصول دارای 4 قسمت باد شو بوده که ایمنی قایق را بالا میبرد.

در روی بدنه ی این قایق بادی چهار عدد نگهدارنده لنسر ماهیگیری نصب شده است و همچنین چهار عدد نگهدارنده پارو قرار گرفته شده است و همچنین بر روی بدنه قایق بادی نگهدارنده های طناب نجات نیز نصب شده است.این قایق بادی دارای دو عدد صندلی پشت دار می باشد و در وسط نشیمنگاه محصول یک عدد بالشتک بادی نیز قرار گرفته شده است شایان ذکر است که در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید همه ی صندلی بادی و بالشتک بادی را از روی قایق بادی جدا کرده و از فضای ایجاد شده استفاده کنید. ابعاد این محصول برابر است با 360 سانتی متر به طول، 168 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 45 سانتی متر که ابعادی مناسب برای 5 نفر بوده، با توجه به ابعاد و جنس بدنه ، این قایق بادی 5 نفره می تواند تا 550 کیلوگرم را تحمل کند.

وزن بسته ی بندی این محصول نیز 26.4 کیلوگرم می باشد. در بسته بندی این محصول یک جفت پارو آلومینیومی، طناب نجات، صندلی و بالشتک، برچسب تعمیرات، ساک حمل، کیف واترپروف و پمپ باد قرار گرفته شده است. برای خرید قایق بادی 5 نفره اکسکروشن می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تنها فروشگاه قایق بادی تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


قایق بادی یکی از لوازم تفریحی و ورزشی می باشد که با استفاده از آن می توانید در دریا، دریاچه، رودخانه و آب های پشت سد به قایق سواری و ماهیگیری مشغول شوید. با توجه به افزایش محبوبیت این کالا در سطح جهان و به خصوص ایران شرکت های تولید کننده قایق بادی که مطرح ترین آنها اینتکس و بست وی هستند شروع به تولید انواع طرح ها و مدل های مختلف از قایق بادی کرده اند که در ابعاد های مختلف با ظرفیت های مختلف و همچنین کیفیت ساخت های مختلف تولید شده اند تا بتوانند برای تمامی سلیقه ها و نیاز ها قایق بادی تولید شده داشته باشند که در این بخش قصد داریم یکی از محبوب ترین قایق بادی های موجود که توسط برند اینتکس تولید شده است را شرح دهیم تا با کسب اطلاعات دقیق از این محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید و یا در صورت عدم انتخاب این مدل قایق بادی اینتکس می توانید به دسته بندی قایق بادی در فروشگاه مستر اینتکس مراجع کرده و قایق بادی های موجود این فروشگاه را با توضیحات کامل مطالعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اینتکس یکی از تولیدکننده انواع قایق بادی می باشد که محصولات مختلف با ابعاد های مختلفی را تولید کرده است، به عنوان مثال قایق بادی یک نفره تا قایق بادی پنج نفره می باشد.


ساختار کلی قایق بادی اکسکروشن 5 نفره اینتکس

ساختار کلی این قایق بادی مناسب برای ماهیگیری و خانواده می باشد و قابلیت نصب موتور برقی و بنزینی با استفاده از کیت موتور را به شما میدهد. بر روی این قایق بادی محلی برای قرار گیری لنسر ماهیگیری تعبیه شده است و همچنین دو عدد صندلی بادی خانواده و جا پایی بادی بر روی آن قرار گرفته شده است که در صورت عدم استفاده از آن میتوانید آن را از قایق بادی جدا کنید. طراحی این قایق بادی به صورتی است که به راحتی در هنگام حرکت آب را میشکافد و نیازی به پارو زدن با قدرت زیاد نیست که در ادامه توضیحات دقیق تری راجع به ابعاد، جنس بدنه، وزن و اقلام همراه به شما عزیزان ارائه میدهیم.


ابعاد قایق بادی اکسکروشن 5 نفره

همانطور که گفته شد قایق بادی های اینتکس دارای انواع مختلفی هستند که به ترتیب مدل عبارت اند از قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی سی هاوک، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی مارینر و قایق بادی کایاک که هر کدام از این قایق ها دارای کاربرد خاصی هستند. قایق بادی اکسکروشن 5 را می توان به عنوان بزرگترین قایق بادی اینتکس عنوان کرد، این قایق بادی دارای ظرفیتی برابر با 5 نفر بزرگسال است که ابعاد کلی این محصول برابر است با 363 سانتی متر به طول، 168 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر به ارتفاع می باشد که ابعادی مناسب برای قایق سواری و ماهیگیری در سد، رودخانه های آرام، دریاچه و دریا می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده 5 نفر به صورت راحت می توانند از این محصول استفاده کنند. وزن این قایق بادی اینتکس 5 نفره برابر است با 26.4 کیلوگرم که حمل و نقل محصول را به صورت چشم گیری راحت تر میکند.


جنس بدنه قایق بادی اکسکروشن 5 نفره

قایق بادی Excursion 5 از پی وی سی سه لایه برزنتی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالای دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین به دلیل سه لایه بودن این پی وی سی ایمنی محصول را به صورت چشم گیری افزایش می دهد. البته برای بالا بردن ایمنی در این محصول شرکت INTEX چندین دریچه باد مجزا بر روی آن قرار داده است که در صورت بروز آسیب برای هر قسمت به صورت مجزا باد آن خالی می شود. پی وی سی به کار رفته در ساخت این قایق بادی 5 نفره قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد و از این طریق می توانید در صورت بروز هر گونه آسیب آن را مجدد تعمیر کنید. کف این محصول نیز از پی وی سی باد شو ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد.با توجه به ابعاد و جنس بدنه ذکر شده این قایق بادی دارای تحمل وزنی برابر با 550 کیلوگرم می باشد، البته وزن اعلام شده توسط شرکت به صورت استاندارد و ایمن بوده. لازم بذکر است که برای استفاده از قایق بادی از جلیقه نجات استفاده شود تا در صورت بروز هر گونه خطر و آسیب بتوانید بر روی آب شناور بمانید و از خطر غرق شدن پرهیز کنید.


اقلام همراه قایق بادی 5 نفره اینتکس اکسکروشن

اینتکس به همراه قایق بادی هایی خود یک سری لوازم نیز قرار داده است که از این طریق استفاده از قایق بادی بسیار آسان و ساده می شود. در بسته بندی این قایق بادی یک ساک حمل اسپانباند زیپ دار، یک جفت پارو آلومینیومی، طناب نجات، صندلی بادی و جا پایی بادی، پمپ باد، برچسب تعمیرات و خط کش قرار داده شده است، نگهدارنده لنسری ماهیگیری قرار داده شده است. که تمام این لوازم ضروری و مهم می باشد. 


خرید و قمیت قایق بادی 5 نفره اکسکروشن اینتکس مدل 68325

برای خرید قایق بادی پنج نفره اینتکس مدل اکسکروشن می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین با ارائه خدمات پس از فروش بهترین تجربه خرید محصولات بادی ایتنکس را برای شما به ارمغان می آورد. نمایندگی اینتکس به سه صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی محصولات خود را به فروش می رساند.

طول
363 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی
تحمل وزن
550 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
26.4 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
پارو
طناب نجات
کوسن بادی
پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...