شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست فین و اسنورکل کودک بست وی مدل 25039

از {{model.count}}

bestway 25039 baby snorkel and swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست فین و اسنورکل کودک بست وی از جدید ترین ست غواصی و شنا برای کودکان بالای 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی آبی و صورتی عرضه شده است. این محصول شامل یک جفت فین برای سایز پا 24 الی 27، یک اسنورکل و یک عینک ضد UV بوده و برای پسران و دختران مورد استفاده قرار می گیرد.

ست فین و اسنورکل کودک بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم شنا و غواصی در آب های آرام و کم عمق بوده که برای کودکان بالای 3 سال عرضه شده است. این محصول دارای دو رنگبندی آبی و صورتی بوده و شامل یک جفت فین، یک اسنورکل و یک عینک می باشد تا ست کاملی برای شنا در زیر آب یا همان غواصی باشد. متریال به کار برده شده در تولید این محصول از پلاستیک نرم و بدون مواد لاتکسی بوده از همین رو علاوه بر داشتن طول عمر بالا در برابر فرسودگی نیز مقاوم خواهد بود.

فین ها برای سایز پا 24 الی 27 مناسب بوده و از طرفی یک بند قابل تنظیم برای آنها در نظر گرفته شده است. از ویژگی های دیگر این ست غواصی کودک بست وی می توان به امکان تنظیم بند عینک، به کار بردن روکش ضد UV برای عینک شنا، ساختار کاملا فیت برای اسنورکل جهت قرار گیری روی صورت و داشتن ساک حمل اشاره کرد. این محصول دارای وزن بسته بندی 600 گرمی خواهد بود.

سایز
۲۴ الی ۲۷
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
پلاستیک
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بند تنظیم سایز
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...