شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخر بست وی مدل 36025

از {{model.count}}

bestway 36025 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر بست وی تولید شده در دو رنگبندی با طراحی ساده، یکی پر فروش ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بالای 10 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول وزن سبک و متریالی با کیفیتی داشته و برای بزرگسالانی که نهایتا وزن 60 کیلوگرمی داشته قابل استفاده می باشد.

حلقه بادی استخر بست وی با قطر 91 سانتی متر، یکی از مدل های ساده تولید شده در زمینه شناور بادی و تفریحات آبی بوده که دارای دو رنگ بندی نارنجی و سبز می باشد. این حلقه شنا بادی برای سنین بالای 10 سال قابل استفاده بوده و در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال نرم و منعطف محسوب می شود از همین رو در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمی را به خود خواهد گرفت. گفتنی است که نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر را نیز داشته تا در صورت آسیب دیدن مجددا قابل ترمیم و استفاده باشد. حلقه بادی نوجوان و بزرگسال بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 300 گرمی عرضه می شود. برای خرید حلقه بادی استخر بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...