شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی بچگانه بست وی مدل 36022

از {{model.count}}

bestway 36022 baby inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی بچگانه بست وی مدل ساده، یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول مناسب سنین 3 الی 6 سال بوده و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود.

حلقه بادی بچگانه بست وی تولید شده در سه رنگ مختلف و طرح ساده، یکی از مقرون به صرفه ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که علاوه بر داشتن رویه نرم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. از مهمترین ویژگی های آن می توان به قطر 51 سانتی متری، تحمل وزن حداکثر 25 کیلوگرمی و وزن بسته بندی 100 گرمی آن اشاره کرد. این کالا به دلیل رنگ های جذاب خود هم برای کودکان دختر و هم پسر مناسب بوده و بهترین گزینه برای تفرحیات آبی تابستانی در استخر ها خواهد بود. برای خرید حلقه بادی بچگانه بست وی در سه رنگ مختلف می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت حضوری و تلفنی ثبت کنید.

قطر
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۵ کیلوگرم
وزن
۱۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...