شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

ست دماغ و گوش گیر کودک بست وی مدل 26032

از {{model.count}}

bestway 26032 baby swimming set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست دماغ گیر و گوش گیر شنا استخری کودک یکی از پر فروش ترین لوازم شنا تفریحی برای سنین بالای 7 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا، قیمت مقرون به صرفه و کاور درب دار برای حمل بوده و فاقد هر گونه مواد لاتکسی و مضر در تولید آن می باشد.

ست دماغ گیر و گوش گیر شنا کودک محصولی از شرکت بست وی برای استفاده سنین بالای 7 سال بوده که در میان پر فروش ترین و پر کاربرد ترین لوازم شنا و تفریحات آبی قرار می گیرد. این محصول تولید شده از پلاستیک سیلیکونی نرم و با کیفیت بوده و فاقد هر گونه مواد لاتکسی می باشد از همین رو مواد مضر در متریال آن استفاده نشده است. ارگونومی حرفه ای آن برای جایگیری بهتر روی گوش و دماغ هر فردی از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود. این پکیج لوازم شنا کودک دارای جعبه درب دار برای محافظت در زمان عدم استفاده می باشد. این کالا وزن 20 گرمی داشته که برای خرید آن می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

وزن
۲۰ گرم
جنس
پلاستیک سیلیکونی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
بدون استفاده از لاتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...