شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا کودک بست وی مدل 32176

از {{model.count}}

bestway 32176 inflatable swimming vest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا کودک بست وی مدل فومی، یکی از پر فروش ترین جلیقه شنا استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان سنین 1 الی 3 سال با حداکثر تحمل وزن 20 کیلوگرم تولید شده است. این محصول از بست های زیپی و چسبی برخوردار بوده و بند اتصال زیرین آن قابل تنظیم خواهد بود. محصولی که در دو طرح و رنگ مخصوص کودکان پسر و دختر عرضه شده است.

جلیقه شنا کودک بست وی مدل فومی، تولید شده در دو طرح پسرانه و دخترانه، یکی از با کیفیت ترین جلیقه شنا غیر بادشو محسوب شده که از دو طرح و رنگ جذاب برخوردار است. این محصول همانند جلیقه شنا بزرگسال از یک زیپ در قسمت میانی و یک بست چسبی در مقابل زیپ برای بسته شدن کامل روی بدنه بهره برده و همچنین برای جلوگیری از حرکت اضافی جلیقه روی بدن یک بند با قفل پلاستیکی در قسمت زیر آن به کار برده شده است که قابل تنظیم خواهد بود.

ابعاد جلیقه فومی کودک بست وی برابر با 34 در 21 با ضخامت 7 سانتی متری بوده و برای کودکان 1 الی 3 سال با حداکثر تحمل وزن 20 کیلوگرم مناسب خواهد بود بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها می باشد. استفاده از فوم فشرده در داخل بدنه و پارپه آب گریز در قسمت بیرونی نیز تاثیر بسزایی در جلوگیری از نفوذ آب به داخل خواهد داشت. این کالا دارای وزن بسته بندی بسیار سبک 300 گرمی بوده و به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید جلیقه شنا فومی کودک بست وی در مدل پسرانه و دخترانه می توانید سفارش خود را در وبسایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۳۴ سانتی متر
عرض
۲۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...