شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه نجات کودک بست وی مدل 32147

از {{model.count}}

bestway 32147 baby life jacket

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه نجات کودک بست وی مدل 32147 از سری محصولات شنا و لوازم تفریحی آبی می باشد که توسط شرکت بست وی در سال 2022 تولید و روانه بازار شده است. این محصول در دو رنگ نارنجی و سرخابی تولید شده که هر یک از آن ها دارای طرح منحصر به فرد خود می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد جلیقه شنا ارزان را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

جلیقه نجات کودک بست وی مدل 32147 طراحی شده برای تفریحات آبی کودکان می باشد که توسط شرکت bestway تولید و روانه بازار شده است. این محصول تولید سال 2022 بوده و توانسته است تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از جلیقه شنا های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این محصول قابل استفاده برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. کوکان می توانند به وسیله این محصول در استخر های با عمق زیاد و سایر مکان های آبی در کنار والدین خود به تفریحات آبی و یادگیری شنا بپردازند. این محصول در دو طرح طراحی شده است.

طرح اول به رنگ نارنجی بوده و بر روی بدنه دارای تصویری از کوسه می باشد و طرح دیگر نیز به رنگ سرخابی و بر روی بدنه آن یک پری دریایی حک شده است. بسته شدن این جلیقه به وسیله زیپ انجام گرفته و در نهایت یک بست چسبی پارچه ای نیز بر روی آن می آید. برای جلوگیری از در آمدن جلیقه از تن کودک، شرکت بست وی یک بست به صورت شورتی بری این محصول تعبیه کرده است که با وجود آن دیگر در حین شنا و آبتنی، جلیقه از تن کودک خارج نمی شود.

ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 95 سانتی متر، عرض: 59 سانتی متر و ارتفاع: 5 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 157 گرم بوده که به آسانی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکستماس حاصل بفرمایید.

طول
۹۵ سانتی متر
عرض
۵۹ سانتی متر
ارتفاع
۵ سانتی متر
وزن
۱۵۷ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...