شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 56113

از {{model.count}}

bestway 56113 inflatable kiddie swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 56113 محصولی جدید و بسیار زیبای شرکت اینتکس می باشد که تولید شده برای تفریحات آبی کودکان بوده و در سال 2022 روانه بازار شده است. جنس بدنه آن از وینیل و قطر آن نیز 56 سانتی متر است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تر این محصول را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل 56113 یکی از محصولات با کیفیت و بسیار زیبای شرکت beswtay می باشد که این محصول جزو کالکشن تابستانه 2022 این شرکت بوده و به تازگی در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این تیوپ شنا در سه طرح متنوع طراحی و تولید گردیده است و از رنگ بندی بسیار شادی برخوردار می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی کودکان و آموزش دادن شنا به آنها، در استخر و دیگر مکان های آبی استفاده نمود.

جنس بدنه این محصول همچون دیگر محصولات بادی بست وی تولید شده از وینیل می باشد. این متریال که با نام PVC نیز در دنیا شناخته می شود، از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و دوام بسیار بالایی را دارا می باشد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده بنمایید. یکی دیگر از مزیت های این متریال، قابل تعمیر بودن آن می باشد.

قطر این تیوپ بادی شنا کودک 56 سانتی متر است و وزن بسته بندی آن 90 گرم می باشد، که وزن بسیار سبکی داشته و با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد به راحتی قابل حمل و جابجایی است. این محصول در سه طرح دلفین، پنگوئن و پری دریایی تولید شده است که هرکدام از آن ها جذابیت خاصی را برای کودکان دارا می باشد. شما می توانید برای خرید حلقه شنا کودک و یا مشاهده قیمت تیوپ شنا کودک به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۵۶ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۹۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...