شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخری بزرگسال بست وی مدل 36294

از {{model.count}}

bestway 36294 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر بست وی یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین حلقه شنا بادی برای استفاده سنین بالای 12 سال و بزرگسالان در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول از دو دستگیره تعادل برخوردار بوده و متریال مقاوم در برابر نور آفتاب دارد.

حلقه بادی شنا استخری بزرگسال بست وی، یکی از جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی پر طرفدار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از طرح و رنگ های جذابی برای آن استفاده شده است. این محصول دارای قطر 107 سانتی متر بوده که می تواند برای استفاده سنین بالای 12 سال و افراد بزرگسال با حداکثر تحمل وزن 70 کیلوگرم بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی های ساختاری بدنه می توان به داشتن یک دریچه باد دابل لاک و امکان باد زدن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی و داشتن دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی اشاره کرد.

جنس و متریال تولید حلقه شنا بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع شده و با وزن بسته بندی 500 گرمی عرضه می شود. لازم به ذکر است که جنس بدنه در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده که در صورت رعایت این مورد طول عمر بالایی برای شما خواهد داشت. برای خرید حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی مدل طرح دار کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۰۷ سانتی متر
ارتفاع
۷۰ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
5۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...