شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی طرح لاکپشت بست وی مدل 41041

از {{model.count}}

bestway 41041 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی طرح لاکپشت بست وی مدل 41041 یک محصول تفریحی آبی می باشد که از طرح جذاب و منحصر به فردی برخوردر است. این محصول توسط bestway در سال 2022 تولید و در بازار عرضه گردید. جنس بدنه ان از وینیل و تحمل وزن آن نیز 60 کیلوگرم می باشد. در ادامه می توانید تمام اطلاعات این محصول را به همراه توضیحات بیشتر مشاهده بفرمایید.

شناور بادی طرح لاکپشت بست وی مدل 41041 یک تشک بادی روی آب بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که مناسب برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و به تازگی روانه بازار گردیده است. این محصول یکی از سری محصولات بادی سال 2022 شرکت bestway بوده که از لحظه ورود به بازار تا به امروز توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یک شناور استخر محبوب در میان خریداران محصولات بادی تبدیل شود.

شناور بادی ارزان طرح لاکپشت قابل استفاده در استخر پش ساخته، استخر، دریا، دریاچه و سایر مکان های آبی می باشد. کودکان و نوجوانان به وسیله این محصول می توانند به تفریحات آبی پر نشاطی در کنار دوستان و خانواده خود پرداخته و اوقات فراغت بسیار خوشی را سپری بنمایند. همانطور که از نام و تصاویر محصول پیداست این شناور به طرح لاکپشت می باشد. جنس بدنه آن از وینیل بوده و قسمت سطحی تشک نیز به صورت مواج طراحی شده است. در دو طرف این شناور بادی استخر کودک دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که با وجود آن ها کودکان می توانند به راحتی هنگام شناور بودن بر روی آب، تعادل خود را حفظ بنمایند.

ابعاد این شناور لاکپشت نیز عبارت می باشد از طول: 136 سانتی متر، عرض: 131 سانتی متر و ارتفاع: 69 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 1 کیلوگرم بوده و از تحمل وزن 60 کیلوگرم بهره مند می باشد. به دلیل وزن سبک و ابعاد بسته بندی کم حجم، این محصول به آسانی قابل حمل و جابجایی است و می توان به راحتی آن را با خود به هر مکانی برد.
شما می توانید برای خرید شناور بادی کودک و همینطور مشاهده قیمت شناور بادی استخر، به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید محصولات بادی و مشاوره رایگان با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۳۶ سانتی متر
عرض
۱۳۱ سانتی متر
ارتفاع
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...