شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بزرگسال بست وی مدل 36302

از {{model.count}}

bestway 36302 adult inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بزرگسال بست وی مدل 36302 از سری محصولات بادی سال 2022 bestway می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل است. این تیوپ شنا ارزان از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و قطر آن 114 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این حلقه بادی شنا را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بزرگسال بست وی مدل 36302 یک تیوپ شنا بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که از سری تولیدات شرکت بست وی بوده و در سال 2022 روانه بازار شده است. این حلقه شنا ارزان توانسته است تا با کیفیت بدنه بسیار خوب خود و همینطور طراحی منحصر به فردی که دارد، توجه خریداران را به خود جلب کرده و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت در طی مدت تبدیل شود. همانطور که از عنوان محصول مشخص است، این محصول برای بزرگسالان طراحی شده است. اما قابل استفاده برای نوجوانان نیز است. آن ها می توانند به وسیله این تیوپ شنا ارزان اوقات فراغت بسیار خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری بنمایند. این محصول که جزو لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت bestway می باشد قابل استفاده در تمامی مکان های آبی بوده و می تواند یک وسیله تفریحی ارزان و کاربردی به شمار برود.

بدنه این حلقه شنا نیز همچون سایر محصولات بادی دارای ساختار بادی بوده و جنس آن از وینیل می باشد. این متریال که نام دیگر آن PVC است، از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش سمتقیم خورشید برخوردار بوده و دوام بسیار بالایی دارد. در دو طرف آن دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که به وسیله آن ها می توان به راحتی تیوپ بادی را جابجا کرد و یا از آن برای حفظ تعادل بر روی آب استفاده نمود. قطر این تیوپ شنا بزرگسال نیز 114 سانتی متر بوده و از وزن بسته بندی 1 کیلوگرمی برخوردار می باشد. شما می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت در بازار ایران، از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۱۴ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...